Napisano: 19 wrz 2016, 8:10
1. U mnie wnioskodawca wnioskuje o pełne zł i tak sporządzam umowę, a wypłacam, jeśli nie zaliczkowo, jeśli mam już fakturę, to rzeczywistą kwotę.
2. w umowie mam zapis:
Przekazanie środków finansowych Funduszu, o których mowa w ust. 1, nastąpi bezpośrednio na wskazany na fakturze VAT rachunek wybranego przez Wnioskodawcę sprzedawcy/usługodawcy Przedmiotu dofinansowania, po:
1) podpisaniu umowy,
2) przedłożeniu faktury VAT za Przedmiot dofinansowania opatrzonej podpisem Wnioskodawcy, płatnej przelewem z terminem płatności nie krótszym niż 30 dni,
3) przedłożeniu specyfikacji zakupu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej umowy – w przypadku, gdy z faktury VAT nie wynikają szczegółowe parametry techniczne Przedmiotu dofinansowania,
4) oraz, o ile dotyczy – po ustanowieniu zabezpieczenia udzielonego dofinansowania, o którym mowa w § 1 ust. 4.