Napisano: 12 paź 2022, 13:47
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE DANYCH ZE ZBIORU DANYCH OSOBOWYCH
1. Wniosek do: Urząd Miasta i Gminy w Międzylesiu
Referat Infrastruktury Technicznej i Gospodarki
ul. pl. Wolności 1
57-530 Międzylesie
2. Wnioskodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Dział Świadczeń Rodzinnych
ul. Kolejowa 3
57-530 Międzylesie
NIP 881-10-37-113
3. Podstawa prawna upoważniająca do pozyskania danych osobowych :
art. 2 ust. 15A pkt 1 ustawy o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 1692 ze zm.),art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz art. 35 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. 2022 r., poz. 2000)
4. Wskazanie przeznaczenia dla udostępnienia danych:
przyznanie dodatku węglowego
5. Oznaczenie lub nazwa zbioru, z którego mają być udostępnione dane:
rejestr, kartoteka
6. Zakres żądanych informacji ze zbioru danych:
Proszę o udzielenie informacji na temat wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynikającej ze złożonej deklaracji,
7. Informacje umożliwiające wyszukanie w zbiorze żądanych danych:
Alicja , PESEL: , adres zam. ul. , 57-522 .
Z uwagi na bieg terminów w postępowaniu administracyjnym proszę o udzielenie informacji w możliwie szybkim terminie. Odpowiedź proszę przesłać za pośrednictwem faksu, natomiast oryginał pocztą.
Otrzymują:
1. adresat
2. a/a