zamówienie Kart
-
- Referent
- Posty: 472
- Rejestracja: 07 kwie 2014, 13:27
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: zamówienie Kart
a jak w końcu z tym skanowaniem ? skanowaliście załączniki ???
Re: zamówienie Kart
tez dodzwoniłam się do asseco. jest ogólny błąd systemu ( w związku z tymi wydawanymi kartami) ...błąd i to nie jeden.... bo przejście z sekcji "wnioski do obsłużenia" do sekcji " wnioski obsłużone" też jest zablokowane bo jakiś błąd. no poooorażka. mamy czekać.
nie wiem czy tak wszyscy mają...ale niektórzy na pewno.
nie wiem czy tak wszyscy mają...ale niektórzy na pewno.
Re: zamówienie Kart
naniosłam wniosek kompletnie, wszystko pięknie...zatwierdziłam. okazało się że nie ma karty dla wnioskodawcy. co zrobić? czy dodać nowy wniosek dla nowego członka rodziny? bo edycji już niestety nie mogę zrobić 

Re: zamówienie Kart
słuchajcie wprowadziłam wniosek, sprawdziłam zatwierdziłam, i teraz na co zmieniam status jest we wnioskach do obsłużenia- klikam obsłuż i na jaki status zmieniam ten wniosek ??/
Re: zamówienie Kart
Kochani...ja również mam problemy z SI KDR. Wczoraj raz po 30 drugi ponad 50 minutach (nie z mojej winy- np.: data urodzenia zapisywała się 4 minuty) a potem dwukrotnie wywaliło mnie z systemu. Szok!!!!
Dziś kiedy już przebrnęłam przez weryfikację itd. w jednym przypadku wniosek widnieje jako rozpatrzony, w innej zakładce jako nierozpatrzony.
Pokonałam to
iii doszłam do etapu zamówienia kart...po czym przy zatwierdzeniu dla wszystkich pojawił się komunikat, ok i że zamówienie zostało wysłane do producenta. Sprawdzam jednak po tych wszystkich mocnych doświadczeniach status...a tuuu...5 kart do zamówienia. nie poddałam się jednak o nie. Podjęłam kolejną próbę i co błąd_ wystąpił wyjątek.
KONIEC PRACY, zwariować można!!! Pozostałe obowiązki zaniedbane. Klienci czekają. Infolinia żadnej pomocy nie świadczy.
Ktoś potem będzie rozliczał z efektów, z ilości sztuk za 13,40- nie mając na uwadze faktu, jaka to mordęga i bezsens.
Dziś kiedy już przebrnęłam przez weryfikację itd. w jednym przypadku wniosek widnieje jako rozpatrzony, w innej zakładce jako nierozpatrzony.
Pokonałam to

KONIEC PRACY, zwariować można!!! Pozostałe obowiązki zaniedbane. Klienci czekają. Infolinia żadnej pomocy nie świadczy.
Ktoś potem będzie rozliczał z efektów, z ilości sztuk za 13,40- nie mając na uwadze faktu, jaka to mordęga i bezsens.
Re: zamówienie Kart
U mnie nadal bez zmian, w zawieszeniu mam tzn do obsługi wniosek , daję obsłuż a nie mogę zaakceptować i tak mi "wisi" :/
Re: zamówienie Kart
Też mam nieaktywne pole "zatwierdź" i wniosek pozostaje do obsłużenia :/ Co robić ?
Re: zamówienie Kart
dziś dostałam maila.... nic dobrze nie zrobimy w tym systemie. Wszelkie utrudnienia czy błędy mają być naprawione dopiero pod koniec przyszłego tygodnia. masakra.
Re: zamówienie Kart
pytanie do helpdesk
ja: czy wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony?
Helpdesk: W chwili obecnej testowane są usługi komunikacji pomiędzy PWPW i MRPiPS, w związku z powyższym może występować błąd dla funkcjonalności zamawiania
kart KDR w PWPW oraz przyjmowania przesyłek z PWPW. Niniejsze funkcjonalności powinny zostać uruchomione do końca przyszłego tygodnia.
Za utrudnienia przepraszamy.
WESOŁO, Bardzo wesoło
ja: czy wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony?
Helpdesk: W chwili obecnej testowane są usługi komunikacji pomiędzy PWPW i MRPiPS, w związku z powyższym może występować błąd dla funkcjonalności zamawiania
kart KDR w PWPW oraz przyjmowania przesyłek z PWPW. Niniejsze funkcjonalności powinny zostać uruchomione do końca przyszłego tygodnia.
Za utrudnienia przepraszamy.
WESOŁO, Bardzo wesoło
Oprócz zamówienie Kart - Karta Dużej Rodziny przeczytaj również:
obsługa wniosku
proszę pomóżcie
instrukcja papierowa?
Organ we wniosku
nie mogę się zalogować
Pomocy!
wzór upoważnienia
Czy możecie się dziś zalogować do programu?
Naruszenie protokołu
wprowadzając wniosek....
SKANY
pomóżcie odnosnie wniosku kdr
BŁAD!!!!!
Do agaw
Brak uprawnien
sprawozdanie