zamówienie Kart

Wybrane tematy:
Opowiedz o swych traumatycznych przeżyciach z SI KDR Duplikat, krok po kroku Małżeństwo bez wspólnych dzieci zamiast nazwisko imię KDR- dziecko niepełnosprawne osoba wcześniej była posiadaczem KDR
gopsianka
Referent
Posty: 472
Rejestracja: 07 kwie 2014, 13:27
Zajmuję się:
Kontakt:

Re: zamówienie Kart

Post autor: gopsianka »

a jak w końcu z tym skanowaniem ? skanowaliście załączniki ???
pilnik

Re: zamówienie Kart

Post autor: pilnik »

tez dodzwoniłam się do asseco. jest ogólny błąd systemu ( w związku z tymi wydawanymi kartami) ...błąd i to nie jeden.... bo przejście z sekcji "wnioski do obsłużenia" do sekcji " wnioski obsłużone" też jest zablokowane bo jakiś błąd. no poooorażka. mamy czekać.
nie wiem czy tak wszyscy mają...ale niektórzy na pewno.
rikoa

Re: zamówienie Kart

Post autor: rikoa »

Kurcze, mam to samo! Nieaktywne ...:/ czekacie ?
ulla

Re: zamówienie Kart

Post autor: ulla »

naniosłam wniosek kompletnie, wszystko pięknie...zatwierdziłam. okazało się że nie ma karty dla wnioskodawcy. co zrobić? czy dodać nowy wniosek dla nowego członka rodziny? bo edycji już niestety nie mogę zrobić :(
kalina

Re: zamówienie Kart

Post autor: kalina »

słuchajcie wprowadziłam wniosek, sprawdziłam zatwierdziłam, i teraz na co zmieniam status jest we wnioskach do obsłużenia- klikam obsłuż i na jaki status zmieniam ten wniosek ??/
monikalll

Re: zamówienie Kart

Post autor: monikalll »

Kochani...ja również mam problemy z SI KDR. Wczoraj raz po 30 drugi ponad 50 minutach (nie z mojej winy- np.: data urodzenia zapisywała się 4 minuty) a potem dwukrotnie wywaliło mnie z systemu. Szok!!!!
Dziś kiedy już przebrnęłam przez weryfikację itd. w jednym przypadku wniosek widnieje jako rozpatrzony, w innej zakładce jako nierozpatrzony.
Pokonałam to :) iii doszłam do etapu zamówienia kart...po czym przy zatwierdzeniu dla wszystkich pojawił się komunikat, ok i że zamówienie zostało wysłane do producenta. Sprawdzam jednak po tych wszystkich mocnych doświadczeniach status...a tuuu...5 kart do zamówienia. nie poddałam się jednak o nie. Podjęłam kolejną próbę i co błąd_ wystąpił wyjątek.

KONIEC PRACY, zwariować można!!! Pozostałe obowiązki zaniedbane. Klienci czekają. Infolinia żadnej pomocy nie świadczy.

Ktoś potem będzie rozliczał z efektów, z ilości sztuk za 13,40- nie mając na uwadze faktu, jaka to mordęga i bezsens.
fsf

Re: zamówienie Kart

Post autor: fsf »

U mnie nadal bez zmian, w zawieszeniu mam tzn do obsługi wniosek , daję obsłuż a nie mogę zaakceptować i tak mi "wisi" :/
Maria090

Re: zamówienie Kart

Post autor: Maria090 »

Też mam nieaktywne pole "zatwierdź" i wniosek pozostaje do obsłużenia :/ Co robić ?
ououou

Re: zamówienie Kart

Post autor: ououou »

dziś dostałam maila.... nic dobrze nie zrobimy w tym systemie. Wszelkie utrudnienia czy błędy mają być naprawione dopiero pod koniec przyszłego tygodnia. masakra.
k a

Re: zamówienie Kart

Post autor: k a »

pytanie do helpdesk
ja: czy wiadomo kiedy błąd zostanie naprawiony?

Helpdesk: W chwili obecnej testowane są usługi komunikacji pomiędzy PWPW i MRPiPS, w związku z powyższym może występować błąd dla funkcjonalności zamawiania
kart KDR w PWPW oraz przyjmowania przesyłek z PWPW. Niniejsze funkcjonalności powinny zostać uruchomione do końca przyszłego tygodnia.
Za utrudnienia przepraszamy.


WESOŁO, Bardzo wesoło
ODPOWIEDZ