Zmiana obsługującego pomoc techniczną SI KDR

  
Strona 1 z 4    [ Posty: 31 ]

Moderator: ewalu

Napisano: 01 kwie 2019, 8:35

Od 1 kwietnia 2019 roku zakończyła się umowa firmy Softiq na utrzymanie Systemu Informatycznego Karty Dużej Rodziny. Od dzisiaj problemy z działaniem aplikacji proszę zgłaszać do Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 623
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR


Napisano: 01 kwie 2019, 9:06

Ciekawe, czy to tak na serio... 1 kwietnia, ale z was żartownisie :lol:

Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, że MRPIPS będzie rozwiązywało nasze problemy - już po jednym dniu by byli zasypani zgłoszeniami, a przy sprawozdaniu półrocznym to dopiero by było :?
Czyli inna firma będzie HD niż SOFTIQ? Jeśli to prawda, to jestem niezadowolony. Przed SOFTIQ była inna firma i się moim zdaniem kompletnie nie sprawdziła, a z SOFTIQ zawsze był dobry kontakt. Ba... nawet przekazywali propozycje zmian zgłaszanych przez użytkowników "wyżej" do MRPIPS. A teraz pojawią się znowu pewnie kompletnie zielone osoby i nie będą wiedziały co i jak w systemie. Szkoda, że nikt nie pozwolił nam ocenić waszej firmy.

Jeśli to prawda, to dzięki Herka za nieocenioną pomoc przy problemach związanych z Kartą Dużej Rodziny :)
michu95
Starszy referent
Posty: 552
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 01 kwie 2019, 9:58

Cała przyjemność po mojej stronie! 8-)

Aktualnie nie ma żadnej nowej firmy obsługującej HD. Umowa dla Softiq się skończyłam wczoraj, a od dzisiaj za obsługę formalnie odpowiada Ministerstwo. Z tego co mi wiadomo na razie z nikim nie jest podpisana nowa umowa. I to nie jest żart na 1 kwietnia, chociaż data rzeczywiście fajna :D

Przy okazji chciałam podziękować zarówno michu95 jak i ubu za aktywny udział na forum i często odpowiadania na wszystkie pytania jeszcze przede mną. Osobiście wcale nie zamierzam usuwać konta i dalej będę sprawdzać co tu się dzieje, także nie żegnam się :)
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 623
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 01 kwie 2019, 10:04

To my dziękujemy Tobie za dzielenie się wiedzą z nami, byłaś Herko niczym głos pohukującego na pustkowiu :lol: , a my jako że darmo dostaliśmy, darmo też i dajemy ;)
"To err is human, to forgive is divine"
ubu
Awatar użytkownika
Podinspektor
Posty: 1045
Od: 27 lip 2017, 11:31
Zajmuję się: KDR

Napisano: 01 kwie 2019, 11:14

Rozumiem, że to jaja na 1 kwietnia.
Jeżeli nei to ktoś w ministerstwie jest niespełna rozumu, jak przy takiejj ilości spraw mamy do każdego dzwonić i informować, że karta do odbioru.....
naitsyrk85
Starszy referent
Posty: 821
Od: 27 cze 2013, 10:30
Zajmuję się:
Lokalizacja: Świat, Polska

Napisano: 01 kwie 2019, 11:39

naitsyrk85 pisze:jak przy takiejj ilości spraw mamy do każdego dzwonić i informować, że karta do odbioru.....
Chciałam tylko uszczegółowić, że zakończyło się wsparcie techniczne, ale system normalnie działa, tak samo jak wysyłanie SMS z informacją o odbiorze karty, które rozsyłane były zawsze automatycznie.
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 623
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 01 kwie 2019, 12:21

"Ponadto informuję, że do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR, z systemu nie będą wysyłane informacje sms o możliwości zgłoszenia się po odbiór Karty tradycyjnej, w związku z czym konieczne będzie wybranie przez gminy w tym okresie innego sposobu informowania wnioskodawców" - Powodzenia ;)
kdr.04
Stażysta
Posty: 125
Od: 27 lip 2018, 7:31
Zajmuję się: kdr

Napisano: 01 kwie 2019, 12:43

kdr.04 pisze:"Ponadto informuję, że do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR, z systemu nie będą wysyłane informacje sms o możliwości zgłoszenia się po odbiór Karty tradycyjnej, w związku z czym konieczne będzie wybranie przez gminy w tym okresie innego sposobu informowania wnioskodawców" - Powodzenia ;)
Rzeczywiście, nie pomyślałam. SMSy owszem mogłyby się wysyłać automatycznie, ale koniec umowy oznacza również koniec finansowania bramki SMS. Macie rację naitsyrk85 i kdr.04.
Herka
Awatar użytkownika
Starszy referent
Posty: 623
Od: 02 sty 2018, 17:03
Zajmuję się: KDR

Napisano: 01 kwie 2019, 12:46

Herka pisze:
naitsyrk85 pisze:jak przy takiejj ilości spraw mamy do każdego dzwonić i informować, że karta do odbioru.....
Chciałam tylko uszczegółowić, że zakończyło się wsparcie techniczne, ale system normalnie działa, tak samo jak wysyłanie SMS z informacją o odbiorze karty, które rozsyłane były zawsze automatycznie.
Na logike też tak myślałem, ale komunikat po zalogowaniu się do systemu jest jednoznaczny, czyli to co napisał kdr.04. Z jakiś przyczyn niewysyłają smsów gdy karty są do odbioru. To ciekawe czy ludzie będą otrzymywać sms, że mają kartę elektroniczną.
kdr.04 pisze:"Ponadto informuję, że do czasu wyłonienia nowego wykonawcy SI KDR, z systemu nie będą wysyłane informacje sms o możliwości zgłoszenia się po odbiór Karty tradycyjnej, w związku z czym konieczne będzie wybranie przez gminy w tym okresie innego sposobu informowania wnioskodawców" - Powodzenia ;)
Bez komentarza, MRPIPS :x
michu95
Starszy referent
Posty: 552
Od: 17 cze 2016, 12:10
Zajmuję się:

Napisano: 01 kwie 2019, 15:12

"Przewiduje się, że nowy wykonawca SI KDR zostanie wyłoniony w III kwartale bieżącego roku".
No oczywiście, jak w tym roku są setki wniosków każdego miesiąca to obsługę techniczną i smsy szlag trafił. To są kpiny. Nie dość,że ledwo nadążam to wklepywać to teraz trzeba będzie obdzwaniać setki osób.
mkaz
Starszy referent
Posty: 583
Od: 12 cze 2014, 9:41
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 4    [ Posty: 31 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
cron Usuń ciasteczka witryny