anulowana karta - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 28 wrz 2022, 20:36

Wnioskodawca złożył wniosek o kdr ( dla rodziców, mają 3 dzieci). Wniosek wklepany , karty zamówione. Następnego dnia ten sam wnioskodawca złożył kolejny wniosek na kdr ale na 3 dzieci ponieważ dwoje dzieci studiuje, a 3 urodziło się kilka miesięcy temu. Pierwsze zamówienie zostało anulowane, ale i tak 2 karty przyszły z anulowanego zamówienia. Nie wiem co dalej zrobić, czy te 2 kart wydać, czy czekać na realizację kolejnego wniosku?
sylwia500
Stażysta
Posty: 199
Od: 15 mar 2017, 11:19
Zajmuję się: ŚR/FA/DM/DE/SW


Napisano: 29 wrz 2022, 11:32

nie trzeba było anulować tamtego wniosku moim zdaniem, tylko jako uzupełnienie rodziny domówić na wniosek trzy karty dla dzieci.
jeżeli karty w systemie są anulowane - no to te plastiki które przyszły są nieaktywne, nie można ich wydać. jeżeli zostało zamówione pięć kart na nowy wniosek to czekać na te i te wydać - wg mnie to ma największy sens.
rikli
Referent
Posty: 408
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 29 wrz 2022, 18:33

Dzięki za odpowiedz. karty są u nas, nie wydaliśmy. Teraz będę wiedziała jak działać, kdr to spadek po innej osobie. Czy te plastikowe karty należy gdzieś odesłać, czy zostają w dokumentach?
sylwia500
Stażysta
Posty: 199
Od: 15 mar 2017, 11:19
Zajmuję się: ŚR/FA/DM/DE/SW

Napisano: 30 wrz 2022, 13:17

my nieważne karty wrzucamy do niszczarki, można na wniosku wpisać "karty unieważnione" czy jak tam komu pasuje i do szafy :D
rikli
Referent
Posty: 408
Od: 15 maja 2019, 10:25
Zajmuję się: KDR

Napisano: 01 paź 2022, 10:43

dziękuje za pomoc :)
sylwia500
Stażysta
Posty: 199
Od: 15 mar 2017, 11:19
Zajmuję się: ŚR/FA/DM/DE/SW

Napisano: 12 paź 2022, 12:47

Witam,
Mam spory problem. Pani - seniorka złożyła wniosek o KDR. Wszystko ładnie pięknie ale przez nieuwagę odhaczyłam rezygnacje z karty tradycyjnej ... i takim sposobem Pani przyznałam tylko elektroniczną. Próbowałam sie ratować i anulowałam zamówienie z nadzieja że coś poprawię ale miałam dostęp tylko do danych klientki. I takim oto sposobem w systemie widnieją mi dwie pozycje z kartą elektroniczną wydana i druga z karta elektroniczną anulowaną. Co mam teraz zrobić?? Da się to jakoś wyprostować. Czy może mam wprowadzić nowy wniosek o domówienie drugiej formy karty (opłatę oczywiście zrobię ja)? W Help Desk nie odbieraja te., ech
Sylvika89
Praktykant
Posty: 14
Od: 30 sie 2021, 12:14
Zajmuję się: KDR

Napisano: 13 paź 2022, 9:08

Sylvika89 pisze:
12 paź 2022, 12:47
Witam,
Mam spory problem. Pani - seniorka złożyła wniosek o KDR. Wszystko ładnie pięknie ale przez nieuwagę odhaczyłam rezygnacje z karty tradycyjnej ... i takim sposobem Pani przyznałam tylko elektroniczną. Próbowałam sie ratować i anulowałam zamówienie z nadzieja że coś poprawię ale miałam dostęp tylko do danych klientki. I takim oto sposobem w systemie widnieją mi dwie pozycje z kartą elektroniczną wydana i druga z karta elektroniczną anulowaną. Co mam teraz zrobić?? Da się to jakoś wyprostować. Czy może mam wprowadzić nowy wniosek o domówienie drugiej formy karty (opłatę oczywiście zrobię ja)? W Help Desk nie odbieraja te., ech

Ja anulowałabym kartę z błędu urzędnika i na nowo wprowadziła cały wniosek. To chyba jedyne rozsądne rozwiązanie. :)
aczylok
Stażysta
Posty: 86
Od: 27 kwie 2022, 11:11
Zajmuję się: KDR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x