Podpisaliśmy umowę z Wojewodą na podstawie, której dostaliśmy pieniądze na Asystenta Rodziny - na wynagrodzenie asystenta 85206-4170. W umowie wskazane jest, że powinniśmy prowadzić wyodrębnioną ewidencję księgową zadania. Proszę o pomoc, ponieważ od niedawna jestem księgową niebardzo wiem na czym ma to polegać?
A jeżeli zatrudniliśmy asystenta na umowę zlecenie to czy musimy dodatkowo ponieść jakieś dodatkowe koszty związane i jego utrzymaniem ( dojazdy, zakup materiałów itp.)czy wystarczy tylko par 4170 i niech z tych pieniędzy pokryje sobie dojazdy do podopiecznych ,
Witam. Wyodrębniona ewidencja księgowa powinna umożliwiać wydruk tych wydatków ze względu na źródło finansowania. Ja księguję w programie Progman Finnase i paragrafy wydatkowe na asystenta rodziny mam odpowiednio podzielone np: 852-85206-4170-00 gdzie 00 oznacza wydatki pokryte ze środków własnych, natomiast wydatki ze środków z dotacji księguję z końcówką -02
My naszego asystenta wynagrodzenie pokrywamy 100% dotacji i księguję tak:
404-85206-4170 / 231
231 / 130-85206-4170
Czy dobrze? Jest to wyodrębniona ewidencja księgowa? Wydaje mi się, że tak.
Doris ja na koniec roku mam zawsze wyższy udział środków własnych niż przy skladaniu wniosku o dofinansowanie na Asystenta - UW przekazuje tyle ile ma przekazać a to ile my dokładamy ich za bardzo nie interesuje - tak jest u mnie.Pozdrawiam