asystent rodziny - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 26 sie 2015, 11:30

Mam zatrudnionego asystenta rodziny od stycznia 2015 r. Nie wiem czy w związku z tym powinnam wprowadzić zmiany do polityki rachunkowości czy napisać nową politykę do asystenta. Proszę osoby , które miały wcześniej zatrudnionych asystentów jak mają ten problem rozwiązany.
Gość


Napisano: 26 sie 2015, 11:47

A po co chcesz zmieniać czy pisać nową politykę rachunkowości?
ewa15

Napisano: 27 sie 2015, 17:13

Zatrudnienie asystenta nie ma żadnego wpływu na politykę rachunkowości - nic nie wprowadzasz i nic nie poprawiasz.Pozdrawiam:)
EWAII

Napisano: 28 sie 2015, 14:47

Dziękuję za podpowiedź ale skarbnik z gminy powiedziała że powinnam mieć zapis w polityce rachunkowości.
Gość

Napisano: 31 sie 2015, 14:34

To niech skarbnik gminy pokaże przepisy i powie co ma być w tej polityce ???????? Jest jedna polityka rachunkowości no chyba że chodzi o programy unijne.
renia50

Napisano: 01 wrz 2015, 18:43

Proponuję wysłać skarbnika na szkolenie .Pozdrawiam:)
EWAII

Napisano: 02 wrz 2015, 8:50

chyba, że założyłaś nowy nr rachunku bankowego np 133, to wtedy trzeba dodać do planu kont w polityce
Miłka



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x