bład pracownika - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 24 lip 2014, 13:31

Witam mam podopiecznego który wskazał rachunek bankowy pracownika, ponieważ nie ma możliwości odbioru w kasie ani nie posiada swojego rachunku bankowego, wypłata jest tylko przez 6 miesięcy, nie wysyłamy tez przekazami pocztowymi. Czy mogę teraz nałożyć karę na pracownika, co w razie kontroli
Wanda11


Napisano: 24 lip 2014, 13:54

Witam też tak miałam sprawa zostało to pozostawione bez jakichkolwiek konsekwencji, ponieważ pracownik nasz działał w dobrej wierze, tak samo i wam poradzę
Ania Lubawska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x