BŁĘDNIE STOSOWANA KLASYFIKACJA BUDŻETOWA W OPS-ACH - Księgowość

Strona 1 z 1    [ Posty: 9 ]

Napisano: 04 mar 2014, 14:44

Ciekaw jestem czy Szanowne księgowe z OPS-ów raczyły zauważyć iż nie mają prawa mieć innej klasyfikacji na zadaniach zleconych niż ich Organy/Urzędy.

Oznacza to, że w 2014 roku nieprawidłowością jest posługiwanie się paragrafem 098 w OPS a 235 i 236 w Organie na FA.

Zauważyły już to Szanowne księgowe że mają błędną klasyfikację od poczatku roku ?

...a zbliża się termin kwartalnej sprawozdawczości....
~TW

Napisano: 05 mar 2014, 9:20

to jakie paragrafy powinny być ... proszę bardzo o podpowiedź... z góry dziękuję i pozdrawiam
~róża

Napisano: 05 mar 2014, 9:21

to jakie paragrafy powinny być ... proszę bardzo o podpowiedź... z góry dziękuję i pozdrawiam
~róża

Napisano: 05 mar 2014, 10:09

TW poproszę o interpretację, bo z tego co wiem to 098 to nasz paragraf OPS na FA. Od kiedy zmiana na 235 i 236????
~Anka W.

Napisano: 05 mar 2014, 10:18

szanowny Panie TW skąd u Pana tyle sarkazmu w stosunku do księgowych ops?
~myha

Napisano: 05 mar 2014, 10:25

Na prawdę ciężko pracujemy a ciągle jesteśmy uważane za \"matołów\". Akurat mam ten sam paragraf co organ!
~OlaII

Napisano: 05 mar 2014, 10:59

Wpływy z tytułu zwrotów wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego powinny być wykazywane w paragrafie 098 w sprwaozdaniu Rb-27ZZ natomiast dochody należne gminie w paragrafie 236 w sprawozdaniu Rb-27S
~~m

Napisano: 05 mar 2014, 11:02

gdzie można znaleźć te wytyczne odnośnie paragrafów? proszę o pomoc
~Ania

Napisano: 05 mar 2014, 11:07

Sorki ale można dostać kręćka!!!!
Pamiętam czasy jak księgowaliśmy w OPS na par.235 i 236 i trzeba było to zmieniać na par.0970 i 0980 czyli paragrafy , którymi posługuje się OPS pod warunkiem , iż dochody wpływają na konto bankowe OPS-ów- i było to dla mnie logiczne...a teraz znowu zmiana na to samo co już było???