blokada konta - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 04 lut 2016, 15:03

Czy ktoś może mi pomóc? Nie mogę zalogować się do MOK , pojawia się komunikat: "Upłynął termin ważności hasła, proszę zmienić hasło korzystając z Modułu Administracyjnego", , ale tam też nie mogę się zalogować, wyświetla się komunikat: "Konto zostało zablokowane. Skontaktuj się z administratorem"... W SI KDR jestem administratorem.... TO JAKIŚ OBŁĘD...
gajka


Napisano: 04 lut 2016, 15:56

Też mam problem z zalogowaniem i zmianą hasła
Gosia14

Napisano: 19 maja 2016, 14:07

U MNIE PODOBNIE
BEDZIA



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x