Wniosek o wypłatę bonu energetycznego wpłynął po terminie.
Do strony wysyłamy samą informację o pozostawieniu wniosku bez rozpatrzenia bez pouczenia czy postanowienie i zamieszczam pouczenie?
Podpowiedzcie co w przypadku , kiedy już dwa razy został zwrócony przekaz pocztowy, Pani nie odbiera tel ani poczty. co w takim przypadku , mamy wysłać jeszcze raz bon przekazem , czy można zastosować art. 28 ust. 5 o świadczeniach rodzinnych ?
Może ktoś pomoże : co w przypadku , kiedy już dwa razy został zwrócony przekaz pocztowy, Pani nie odbiera tel ani poczty. co w takim przypadku , mamy wysłać jeszcze raz bon przekazem , czy można zastosować art. 28 ust. 5 o świadczeniach rodzinnych ?
niestety, trzeba próbować do skutku
w pewnym momencie dyrekcja stwierdziła, że po 3 razie wysyłamy pismo, że kasa jest w kasie i należy się umówić po odbiór, brak podstawy ale tak i już