brak dostępnej usługi zewnętrznej systemu pesel - Karta Dużej Rodziny

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 01 lut 2016, 13:37

wprowadzam dzisiaj wniosek, chciałam sprawdzić i pokazuje Mi się taki komunikat : braki dostępnej usługi zewnętrznej systemu pesel .... miał ktoś coŚ takiego ??
kalina


Napisano: 02 mar 2016, 13:15

TAK, ja tak mam, :oops: :oops: :oops:
wkur..ona

Napisano: 02 mar 2016, 13:36

Wczoraj pisałam do asseco, iż opcja sprawdzenie PESEl nie działa i taką dostałam odpowiedź:
Usługa nie jest obecnie dostępna, zostanie udostępniona po decyzji MRPIPS. :lol:
goscw
Stażysta
Posty: 97
Od: 11 sty 2016, 13:17
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x