BRAK INDENTYFIKATORA W CBB- zbiory centralne - Świadczenie Wychowawcze (500+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]

Napisano: 07 lip 2017, 10:45

Witam, mam pytanie jak usunąc błąd : brak indentyfikatora w CBB ? wyskoczyło mi 10 takich błędów pracownika który dawno już nie pracuje. Prosze o pomoc
ops134679
Praktykant
Posty: 22
Od: 22 maja 2017, 15:15
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 07 lip 2017, 10:50

Jeśli to nasz program, to należy postępować wg instrukcji, którą wczoraj dwukrotnie przytaczałem. Jeśli się nie uda, to wysłać zbiór mimo tego,
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6054
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 07 lip 2017, 10:55

Większość tych błedów jest ze świadczeń rodzinnych, ponieważ pracujemy na tej samej bazie. I jak wchodze przez Administracja>Emp@tia>Korekty informacji wymagane przez CBB to nic tam niema
Pracujemy na Sygnity
ops134679
Praktykant
Posty: 22
Od: 22 maja 2017, 15:15
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 07 lip 2017, 11:09

SYGNITY pisze:Jeśli to nasz program, to należy postępować wg instrukcji, którą wczoraj dwukrotnie przytaczałem. Jeśli się nie uda, to wysłać zbiór mimo tego,
a to nie będzie twarda walidacja?
a i czy zbiory mozna robić na wersji 4, bo u nas problem z odnalezieniem nowej aktualizacji.
pytacz
Stażysta
Posty: 93
Od: 19 kwie 2017, 13:58
Zajmuję się: początkujący

Napisano: 07 lip 2017, 11:13

Miała być w CAS twarda od 1 lipca, dlatego tak raport w SD pokazywał, ale w CAS pozostała miękka, więc w nowej wersji oprogramowania SD (2-3.5) raport znów pokazuje miękką.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6054
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 5 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x