Witam, mam pytanie jak usunąc błąd : brak indentyfikatora w CBB ? wyskoczyło mi 10 takich błędów pracownika który dawno już nie pracuje. Prosze o pomoc
Większość tych błedów jest ze świadczeń rodzinnych, ponieważ pracujemy na tej samej bazie. I jak wchodze przez Administracja>Emp@tia>Korekty informacji wymagane przez CBB to nic tam niema
Pracujemy na Sygnity
SYGNITY pisze:Jeśli to nasz program, to należy postępować wg instrukcji, którą wczoraj dwukrotnie przytaczałem. Jeśli się nie uda, to wysłać zbiór mimo tego,
a to nie będzie twarda walidacja?
a i czy zbiory mozna robić na wersji 4, bo u nas problem z odnalezieniem nowej aktualizacji.
Miała być w CAS twarda od 1 lipca, dlatego tak raport w SD pokazywał, ale w CAS pozostała miękka, więc w nowej wersji oprogramowania SD (2-3.5) raport znów pokazuje miękką.