brak kontaktu z wnioskodawcą - Fundusz alimentacyjny, Zaliczka alimentacyjna

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]

Napisano: 01 lut 2022, 14:40

Podczas weryfikacji w ŚR o ubezpieczeniu zdrowotnym okazało się, że wierzycielka nie posiada ubezpieczenia zdrowotnego. Nie mamy z nią kontaktu (żadnego), na wezwanie w ŚR i 500+ również brak reakcji. Co mam zrobić w przypadku FA? Czy mogę jej wstrzymać świadczenia, i na jakiej podstawie? Do tej pory mieliśmy z nią kontakt, a nagle brak.
opsom
Praktykant
Posty: 30
Od: 22 wrz 2020, 13:47
Zajmuję się: SR,FA,ŚW



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 1 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem