Brak kontaktu z wnioskodawcą - Dodatek osłonowy / bon energetyczny / inne dodatki "paliwowe"

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 19 gru 2022, 17:29

Mam kilka przypadków osób, którym wysłałam wezwania do wyjaśnień. Nikt się nie odzywa plus dostajemy zwrot pisma z powodu braku możliwości odbioru pisma. Po ponownym wezwaniu zaznaczamy na podstawie KPA, jeżeli nie wstawi się dana osoba do wyjaśnienia rozbieżności wniosek zostanie nie rozpoznany. Pomimo wysłania takiego pisma , wysyłam po raz kolejny pismo ze wniosek został rozpatrzony z powodu braku uzupełnienia braków we wniosku, czy już nie ?
swiadczenienm
Praktykant
Posty: 4
Od: 09 lis 2022, 9:37
Zajmuję się: weryfikacja swiadczeń


Napisano: 19 gru 2022, 17:54

Nic już nie wysyłaj. My w pierwszym i jedynym wezwaniu piszemy, że jak się nie wstawi w ciągu 14 dni to wniosek pozostawiamy bez rozpatrzenia. I tak robimy od początku tego badziewia.
ttt
Podinspektor
Posty: 1230
Od: 10 paź 2017, 10:58
Zajmuję się: pomoc społeczna


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x