Brak meldunku, ważnego dowodu a wywiad - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 04 lip 2014, 7:46

Witam, proszę o pomoc w poniższej sprawie: otóż mam klientkę, która jest uczestnikiem projektu i podczas wizyty w jej środowisku okazało się, że od dłuższego czasu nie ma ważnego dowodu osobistego, ani miejsca zameldowania. W rodzinie jest konflikt o zameldowaniu klientki nie ma nawet mowy. Na nowy dowód trzeba będzie czekać około miesiąca, gdyż wniosek i pozostałe dokumenty należy wysłać do miejsca ostatniego zameldowania. Proszę o pomoc w powyższej sprawie czy powinnam robić w ogóle z tą osobę wywiad, chcę jej pomóc ale sama się też boję abym nie miała z tego tytułu problemów.
Mika111


Napisano: 04 lip 2014, 7:55

Proszę o pomoc. Dodam, że ta osoba nie ma paszportu czy prawa jazdy abym mogła potwierdzic jej tożsamość.
Mika1111

Napisano: 04 lip 2014, 8:34

tożsamość klienta można ustalić tylko na podstawie ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem. jeśli złożony wniosek przez ww. to należy zawiesić postępowanie do momentu uzyskania przez nią dowodu osobistego.
p..

Napisano: 04 lip 2014, 11:52

niech weźnie zaświadczenie z urzędu, a pozatym przy złożeniu wniosku o dowód powinnien klient otrzymać część b (dla wnioskodawcy) na którym są jej dane i termin odbioru dowodu osobistego
qazwsx

Napisano: 04 lip 2014, 12:46

takie zaświadczenie nie jest dokumentem mogącym poświadczyć tożsamość. weź sobie taki papier i spróbuj na jego podstawie gdziekolwiek cokolwiek załatwić.
p..

Napisano: 04 lip 2014, 17:28

czy ta klientka jest tą za którą się podaje? znasz ją?
jeśli tak - nie widzę problemu

zobowiązać do złożenia wniosku o nowy dowód ( zameldowanie aktualnie nie jest wymagane )
dostanie własnie poświadczenie złożenia - i jak najbardziej tym może się okresowo okazywać

opisać sytuację w wywiadzie

trudno by było czekać ze wszystkim na wydanie dowodu osobistego, bo zakładając że klientka nie ma dochodów i nie ma co jeść - nie damy jej posiłku?
"na posiłek" tez konieczny jest wywiad, tak samo jak na świadczenie pieniężne....

W takich przypadkach gdy klient ma do odbioru pieniądze w kasie - pracownik socjalny poświadcza tożsamość na specjalnym druku i kasjerka podpina pod listę
migdał



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x