Napisano: 17 wrz 2018, 9:46
§ 25.
1. Wójt, burmistrz oraz prezydent miasta ustalający prawo do świadczenia dobry start są obowiązani do samo-
dzielnej weryfikacji drogą elektroniczną, za pośrednictwem ministra właściwego do spraw rodziny, z rejestrów publicz-
nych, w tym z rejestru PESEL, o którym mowa w przepisach o ewidencji ludności, oraz drogą elektroniczną, za pośrednic-
twem ministra właściwego do spraw rodziny, z systemu informacji oświatowej, o którym mowa w przepisach o systemie
informacji oświatowej, odpowiednio:
1) informacji, o których mowa w § 10 ust. 4 pkt 2;
2) informacji o uczęszczaniu dziecka do szkół i placówek oświatowych, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy
z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej (Dz. U. z 2017 r. poz. 2159 i 2203);
3) informacji o legitymowaniu się odpowiednim orzeczeniem wydanym na podstawie przepisów ustawy z dnia 27 sierp-
nia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r.
poz. 511 i 1000).
Ściągasz tylko PESEL, w przypadku dziecka niepełnosprawnego eksmoon. I tyle. Reszta (MSIO) nie działa i jesteśmy zwolnieni z obowiązku ścią
Kto wam "kazał" ściągać w i w jakim celu NFZ?gania
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare