Witam. jestem nowym pracownikiem, który został sam na świadczeniach rodzinnych. Powiedzcie jaka jest zasada wyliczania braków w budżecie. Nie mam pojęcia jak to wyliczyć. Nie mam od nikogo pomocy.
odmosisz sie do planu budżetu. przygotuj kwote planu budzetu, środki które wykorzystałas od początku roku, środki które wpłyneły . i patrzysz czy ci starczy na wrzesień, październik, listopad i grudzien.
jak masz plan 12.000.000 zł. wypłacasz miesięcznie( z 3%) 2.000.000 zł.
to kiedy Ci zabraknie i ile? napewno 12.000.000 zł zabraknie ale kiedy ?
12.000.000 zł. - 2.000.000 wypłaciłaś w styczniu = 10.000.0000 - zostaje Ci na luty
10.000.000 zł- - 2.000.000 wypłaciłaś w lutym = 8.000.000 - zostaje na marzec... i tak dalej.. wtedy dojdziesz ze zabraknie ..... 12.000.000 zł. i kiedy zabraknie w czerwcu 2.000.000 zł. na lipiec 2.000.000 itp.