Nie widzę żadnego problemu aby zrobić utratę... nawet bym się nad tym nie zastanawiała zbyt długo.Nie jest to dla mnie też taki problem aby chodzić z tym do szefa.
na dobrą sprawę po unieważnieniu zatrudnienia przez ZUS (pismo musi być) to tego dochodu nie było i nie ma
teoretycznie można w ogóle nie wprowadzać tego dochodu do systemu i notatkę napisać i do akt i koniec, bez robienia utraty (nie można zrobić utraty z czegoś czego nie było)
nie, Pani mowiła że zus podważył jej zatrudnienie w kwietniu 2018r., wiec zaklad pracy wycofał sie z tego zatrudnienia,
jak poszła do zakładu pracy po swiadectwo pracy - to twierdza ze nie pracowała
to żeby cofnęli pit 11 skoro nie pracowała - to oni na to ze kase dostała!
cyrk!
co zrobić?
wezwij do wyjaśnień, osoba musi w tej sytuacji napisać oświadczenie
możemy utracić tylko konkretne dochody , jeżeli napisze na oświadczeniu,że to dochód z pracy, której juz nie ma to utracasz, jeśli napisze,ze tylko otrzymała PIT ale nie było zatrudnienia to liczysz ten dochód na 12.
wszystko zalezy od tego co strona Ci oświadczy , Ty nie jesteś wyrocznią....
no tak, osoba chętnie napisze, tylko sama nie wie co, bo zakład pracy cofnął umowe, na pit 11 jest źródło przychodu: należność ze stosunku pracy.... - czyli zakład pracy sam zaprzecza sobie!