ciąg dalszy oświadczeń rolników - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 26 maja 2014, 10:01

Sprawa wałkowana ale dla usystematyzowania zadam pytanie do rozstrzygnięcia. Czy stosujecie w oświadczeniach rolników daty ewentualnego zaprzestania prowadzenia działalności tzn od 15 maja zaprzestałem prowadzenia gospodarstwa rolego?
Czy to ma sens.
Generalnie oświadczenie ma pełną moc wiążącą, nie do zakwestionowania przez sko lub sąd gdy osoba sporządza je odręcznie, bez stosownej narzuconej na formularzu treści.
Czekam na sugestie.

Poniżej wrzucam treść mojej propozycji oświadczenia.
lutek107

Napisano: 26 maja 2014, 10:03

OŚWIADCZENIE

DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZASIŁEK DLA OPIEKUNA BĘDĄCEJ ROLNIKIEM, MAŁŻONKIEM ROLNIKA LUB DOMOWNIKIEM

Oświadczam, że:
 jestem rolnikiem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 2013 r. poz 1403,1623, 1650) i w związku z ubieganiem się o zasiłek dla opiekuna nie* zaprzestałem/am* prowadzenia gospodarstwa rolnego
 jestem małżonkiem rolnika*, domownikiem* w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 2013 r. poz 1403,1623, 1650) i w związku z ubieganiem się o zasiłek dla opiekuna nie* pracuję w gospodarstwie rolnym

* niepotrzebne skreślić

Oświadczam, że jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.

W przypadku zmian mających wpływ na prawo do zasiłku dla opiekuna, w szczególności zaistnienia okoliczności wymienionych powyżej, osoba ubiegająca się jest zobowiązana niezwłocznie powiadomić o tych zmianach organ wypłacający świadczenie.

………………................. …………………………………...........................
(miejscowość, data) (podpis osoby ubiegającej się składającej oświadczenie)
lutek107

Napisano: 26 maja 2014, 10:09

Ja już mam w obiegu , takie samo .
mam56

Napisano: 26 maja 2014, 10:16