chciałabym przygotować pracownika do tego, aby w przyszłości mógł objąć stanowisko głównej księgowej w GOPS. Osoba ma wykształcenie ekonomiczne, brakuje jej doświadczenia - udokumentowania, że 3 lata w księgowości pracowała. jest to osoba ze świadczeń rodzinnych. dziś już robi przelewy i różne drobne sprawy związane z księgowością. co można jej wpisać w zakres czynności, co może wogóle robić nie będąc na tym stanowisku? czy to ma sens?
zmieniłbym warunki pracy i płacy i podzielił etat na inspektora ds. świadczeń i księgowego i zmienił zakres czynności na czynności, które faktycznie ma wykonywać
w zależności czy są to czynności wykonywane dorywczo lub w zastępstwie czy stałe, mi nie starcza obsługa ŚR, FA, 500+ na wynagrodzenia więc mam własne dodatkowo, ale możesz wyliczyć koszty pośrednie obsługi księgowej, kasowej, wynagrodzenie dyrektora i to też z dotacji finansować
jeśli ma zajmować się w większym zakresie księgowością możesz podzielić jej wynagrodzenie na 85502 zlecone i 85219 własne, ja przykładowo mam pracownika który ma w zakresie czynności FA, 500+ i dzielę 20% na 85502 i 80% na 85501