cuw a ops-y - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 15 wrz 2016, 14:35

gmina przymierza się do tworzenia centrum usług wspólnych od stycznia - proszę księgowych pracujących w centrach usług wspólnych o informacje jak taka procedura wygląda - jakie dokumenty trzeba sporządzić, jak sobie zorganizować pracę by wszystko dobrze funkcjonowało; jaka jest odpowiedzialność gł. księgowego takiego centrum, jaki zakres czynności
klara76


Napisano: 21 wrz 2016, 12:27

Przyłączę się do pytania wyżej. Jeśli ktoś ma jakieś informacje na temat CUW to prosimy rozwinąć temat.
księg.

Napisano: 21 wrz 2016, 13:53

Ja pracuję w CUW-ie już od stycznia. Szefową naszą jest Skarbnik, my jesteśmy St.specjalista gł.księgowy d/s..... Abym nie straciła na wynagrodzeniu, bo nie ma dod.funkcyjnego obsługuję 3 jednostki: MOPS, ŚDS i DD Senior-Wigor. Początki były ciężkie, ale teraz to już z górki. Trochę jest zamieszania bo ciągle ktoś z MOPS musi chodzić do mnie albo ja do nich ze względu na różnorodność zadań MOPS. Sprawozdania podpisuje burmistrz, kadry i płace też są w Urzędzie.
Kryśka

Napisano: 22 wrz 2016, 7:26

nie zatrudnialiście kierownika centrum? czyli prowadzicie tylko sprawy księgowe? kadrowe i administracyjne prowadzi gmina? czy również obsługujecie szkoły? kto sporządzał całą dokumentację typy polityka rach,. inwentar., itp?
klara76



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem