gmina przymierza się do tworzenia centrum usług wspólnych od stycznia - proszę księgowych pracujących w centrach usług wspólnych o informacje jak taka procedura wygląda - jakie dokumenty trzeba sporządzić, jak sobie zorganizować pracę by wszystko dobrze funkcjonowało; jaka jest odpowiedzialność gł. księgowego takiego centrum, jaki zakres czynności
Ja pracuję w CUW-ie już od stycznia. Szefową naszą jest Skarbnik, my jesteśmy St.specjalista gł.księgowy d/s..... Abym nie straciła na wynagrodzeniu, bo nie ma dod.funkcyjnego obsługuję 3 jednostki: MOPS, ŚDS i DD Senior-Wigor. Początki były ciężkie, ale teraz to już z górki. Trochę jest zamieszania bo ciągle ktoś z MOPS musi chodzić do mnie albo ja do nich ze względu na różnorodność zadań MOPS. Sprawozdania podpisuje burmistrz, kadry i płace też są w Urzędzie.
nie zatrudnialiście kierownika centrum? czyli prowadzicie tylko sprawy księgowe? kadrowe i administracyjne prowadzi gmina? czy również obsługujecie szkoły? kto sporządzał całą dokumentację typy polityka rach,. inwentar., itp?