PILNE! proszę o odpowiedź
Mam pytanie, czy do oceny zasobów pomocy społecznej potrzebna jest uchwała rady powiatu? Zdania są podzielona , jak Wy robicie?
pozdrawiam!
CZY DO OCENY ZASOBÓW POMOCY SPOŁECZNEJ POTRZEBNA JEST UCHWAŁA RADY POWIATU POWIATU
Re: CZY DO OCENY ZASOBÓW POMOCY SPOŁECZNEJ POTRZEBNA JEST UCHWAŁA RADY POWIATU POWIATU
a z czego tak wnioskujesz ze powinna być uchwała przedstawienie Radzie tak
Uchwała - nie
Uchwała - nie
Re: CZY DO OCENY ZASOBÓW POMOCY SPOŁECZNEJ POTRZEBNA JEST UCHWAŁA RADY POWIATU POWIATU
adaM
Nie znam się na tym, ale wiem, że u mnie też będzie uchwała. Pomyśl, może po prostu Rada nie ma innej formy przyjęcia oceny niż w drodze uchwały?
Nie znam się na tym, ale wiem, że u mnie też będzie uchwała. Pomyśl, może po prostu Rada nie ma innej formy przyjęcia oceny niż w drodze uchwały?
na ostatnim spotkaniu szkoleniowym dot.oceny jakiś mądry powiedział, że nie jest nigdzie zapisane, że to musi być uchwała - ma być przedstawione radzie a w jaki sposób to już nasz biznes
W porządku obrad Seji jest punkt przedstawienie Oceny zasobów..... wcześniej należy przesłać do Rdnych u nas np. droga elektroniczna do biura Rady a biuro przekazuje radnym. Krótka prezentacja na Sesji.
Tak naprawde nie ma podstawy do podejmowani uchwały poniewaz nad czym radni będą głosować i o czym dyskutować - nad liczbami i wskaźnikami ( nie mają na to żadnego wpływu - więc po co uchwała ???)
Tak naprawde nie ma podstawy do podejmowani uchwały poniewaz nad czym radni będą głosować i o czym dyskutować - nad liczbami i wskaźnikami ( nie mają na to żadnego wpływu - więc po co uchwała ???)
A ja mam pytanie w moim powiecie ostatnia sesja rady powiatu obradowała około 20 marca następna jest zwołana na drugi tydzień maja. W kwietniu ze względu na święta nie wyznaczono terminu. Co ja mam zrobić bo przecież ustawa nakazuje, że do 30 kwietnia a ja fizycznie nie mam możliwości tego przedstawić radzie.
Proszę o pilną odpowiedź
Proszę o pilną odpowiedź