Czy działa wam ZUS - Świadczenia rodzinne

  
Strona 4 z 4    [ Posty: 40 ]

Napisano: 07 lis 2019, 15:23

W październiku MRPiPS wysłało za pośrednictwem CAS komunikat do wszystkich Jednostek, zawiera on m.in. taką informację:


W/w usługa nie będzie zwracała danych dla osób mających przyznane emerytury przed 1999 r. lub osób, którym zostały przyznane renty rodzinne po tych świadczeniobiorcach lub emerytury górnicze itp., a ich dane nie zostały przeniesione do KSI (Kompleksowy System Informatyczny ZUS),

- w niektórych innych przypadkach (np. gdy przy danej osobie, w okresie objętym zapytaniem, jest w ZUS więcej niż jeden kod ubezpieczenia), ZUS także nie będzie mógł zwrócić danych.

Wówczas organ pytający otrzyma, w ramach ww. rozszerzonej usługi odpowiedź ze statusem „-2” wraz z opisem „W tym przypadku informacja o wysokości składki zdrowotnej nie może być zwrócona. Należy wystąpić do ZUS z wnioskiem OK-WUD”

Oznaczać to będzie, że w takim przypadku pozyskiwanie przez gminne organy właściwe lub wojewodów danych o wysokości składki na ubezpieczenie zdrowotne dotyczących danej osoby będzie się odbywało na dotychczasowych zasadach, tj. poprzez pozyskanie ww. danych z ZUS na wniosek OK-WUD, który jest do pobrania ze strony: https://www.zus.pl/wzory-formularzy/fir ... -OK-WUD-01



pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6056
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska


Napisano: 07 lis 2019, 16:07

Działa Wam już ZUS w TOP-TEAM ??? Bo niby w CAS napisali że działa a u mnie nadal widnieje chmurka z której nie można pobrać danych i zastanawiam się czy to tylko u mnie tak czy u wszystkich...
pablo10
Praktykant
Posty: 7
Od: 22 sie 2017, 9:39
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 07 lis 2019, 16:08

Działa Wam już ZUS w TOP-TEAM ??? Bo niby w CAS napisali że działa a u mnie nadal widnieje chmurka z której nie można pobrać danych i zastanawiam się czy to tylko u mnie tak czy u wszystkich...
pablo10
Praktykant
Posty: 7
Od: 22 sie 2017, 9:39
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 07 lis 2019, 16:11

pablo10 pisze:
07 lis 2019, 16:08
Działa Wam już ZUS w TOP-TEAM ??? Bo niby w CAS napisali że działa a u mnie nadal widnieje chmurka z której nie można pobrać danych i zastanawiam się czy to tylko u mnie tak czy u wszystkich...

u nas to samo
aasssddd
Stażysta
Posty: 74
Od: 28 mar 2017, 14:50
Zajmuję się: ŚR,ŚW,DS

Napisano: 07 lis 2019, 16:14

Kurde ile można czekać aż to coś ruszy żeby gorzej nie powiedzieć... Robota stoi w miejscu przez to a kupka tylko rośnie
pablo10
Praktykant
Posty: 7
Od: 22 sie 2017, 9:39
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 12 lis 2019, 10:51

czy u Was nadal to samo?
Czy komuś działa? Zastanawiam się czy wina po stronie systemu (u mnie TopTeam) czy ZUS
andrzejpompa
Stażysta
Posty: 105
Od: 25 lip 2019, 14:23
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 12 lis 2019, 13:35

raczej systemu, u mnie Sygnity działa normalnie
iwonaj@
Referent
Posty: 278
Od: 31 mar 2017, 7:56
Zajmuję się: Ś.R. i Ś.W.

Napisano: 12 lis 2019, 14:31

dziękuję bardzo Iwona
andrzejpompa
Stażysta
Posty: 105
Od: 25 lip 2019, 14:23
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 12 lis 2019, 15:29

Panie Andrzeju prosimy wgrać aktualizację Świadczeń rodzinnych, którą zamieściliśmy w czwartek.

Pozdrawiam
Rafał (Top-team)
rafal_tt
Praktykant
Posty: 1
Od: 12 lis 2019, 15:24
Zajmuję się: SR/SW

Napisano: 12 lis 2019, 16:14

Smiga w 5 minut.... ale to dziwne uczucie jak przez tyle miesięcy czekaliśmy 2 dni :D
~o~
VIP
Posty: 3967
Od: 08 mar 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR



  
Strona 4 z 4    [ Posty: 40 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x