decyzja rops
decyzja rops
Mam problem on na pewno się gdzies tutaj na forum przewijał a nie mogę znaleźć. Jako że jestem nowa w świadczeniach rodzinnych i nigdy tego nie robiłam chciałam zapytać jak w programie sygnity mam wprowadzić wypłatę decyzji z ROPS. Dostałam pismo że od 01.04.2016 mam wypłacać pani pieniądze bo przyznano świadczenie wychowawcze a ja wogole nie wiem jak to zrobić. czy ten wniosek się jakoś wprowadza do programu ???
- ewalu
- VIP
- Zajmuję się:
- Kontakt:
Re: decyzja rops
wprowadzasz decyzję z poziomu wszystkie decyzje * operacje * decyzja bez wniosku
"Czy świat bardzo się zmieni, gdy z młodych gniewnych wyrosną starzy, wkurwieni?" — Jonasz Kofta
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
„Kochająca osoba żyje w kochającym świecie. Wroga osoba żyje we wrogim świecie. Każdy, kogo spotykasz jest Twoim lustrem” - Ken Keyes
no to właśnie widziałm ale potem tam jest żeby podstawe prawna uzasadnienie itp. wypełnić i to mam uzupełnić i zatwierdzić tak???
-
- Stażysta
- Zajmuję się:
- Kontakt:
mam ten sam problem i jak chciałam zrobić decyzje bez wniosku to gdy wyszukuje podmiot i świadczeniobiorce to nie widzi mi tych osób bo wcześniej nie pobierali żadnych świadczeń i co w takim przypadku zrobić?
Wejdź w "osoby" i dodaj.pracownik12345 pisze:mam ten sam problem i jak chciałam zrobić decyzje bez wniosku to gdy wyszukuje podmiot i świadczeniobiorce to nie widzi mi tych osób bo wcześniej nie pobierali żadnych świadczeń i co w takim przypadku zrobić?
Ale to, jak rozumiem, w przypadku kiedy wniosek został złożony bezpośrednio w ROPS. Bo jeśli u nas i przesłany do ROPS, to chyba jednak decyzja z wniosku z wypełnioną zakładką ROPS i danymi koordynacji??ewalu pisze:wprowadzasz decyzję z poziomu wszystkie decyzje * operacje * decyzja bez wniosku