OPS._____ _____, dnia _____
Pani
_____
_____
_____
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego z urzędu
Ośrodek Pomocy Społecznej w _____ na podstawie art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267)
zawiadamia
że zostało wszczęte postępowanie administracyjne z urzędu w sprawie ustalenia czy Pani _____ jest uczniem Centrum Kształcenia _____.
Jednocześnie informujemy, że na podstawie art. 10 § 1 KPA w związku z art. 81 KPA stronom przysługuje prawo wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
Skorzystanie z powyższego prawa winno nastąpić w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w Ośrodku Pomocy Społecznej w _____.
Ponadto możliwość przeglądania akt i wypowiedzenia się strony w sprawie zebranego materiału dowodowego jest uprawnieniem strony postępowania administracyjnego i nie jest obowiązkowe. Siedmiodniowy termin liczony jest od dnia otrzymania przez Pana niniejszego zawiadomienia.
Dodatkowo informujemy, że zgodnie z art. 41 §1 i 2 KPA w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Otrzymują:
1. adresat
2. a/a