Mam pytanie co zrobić w następującej sytuacji:
Klient w 2016 r. w listopadzie przyszedł z prośbą o wstrzymanie świadczenia 500+ /na jego żądanie bez podania przyczyny/, poprosił też o naliczenie odsetek na pobrane 500+ za okres 04/2016-10/2016. Dokonał dobrowolnego zwrotu. Po miesiącu jego żona przyszła powiedzieć, że przebywa cały czas za granicą - czego klient nam nie zgłosił przy składaniu wniosku. Po kontakcie z klientem - przesłano wniosek do ROPS. W listopadzie 2018 r. otrzymujemy postanowienie z MUW o okresie koordynacji, z którego m.in. wynika, że klient mógł pobrać 500+ za 04/2016 (które sam zwrócił). Czy powinniśmy wypłacić mu to świadczenie ponownie, czy skoro miał wypłacone, a sam je oddał sprawa jest zamknięta? Klient w momencie zwrotu świadczenia był poinformowany, że może zaistnieć taka sytuacja. Proszę o odpowiedź.