dodatek specjalny a koszty uzyskania przchodu - Księgowość

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 05 mar 2015, 15:04

Witam mam pytanie mam umowe o prace na cały etat w 2014 roku otrzymywałam dodatek specjalny z tyt.zwiekszenia obowiązków czy od dodatku i nalezy potrącać koszty uzyskania przychodu ja miałam podwójnie odliczane koszty jedne pensji a drugie z dodatku ..prosze o pomoc
dea


Napisano: 05 mar 2015, 15:16

moim zdaniem, jeżeli to był jeden zakład pracy, to nalezą się tylko jedne kup
gumi

Napisano: 05 mar 2015, 15:20

No tak jeden zakład pracy,wypowie sie ktos jeszcze?
Gość

Napisano: 05 mar 2015, 15:31

jedne koszty, u nas na liście jest wynagr.staż, dodatk specj itd. = brutto i jedne koszty
Kryśka

Napisano: 05 mar 2015, 15:37

Jedne koszty. Pracownik, który robił płace powinien poprawić PIT 11 i wpisać właściwe koszty. Tyle, że pracownikowi wyjdzie dopłata w pit rocznym. około 240 zł
Ola II

Napisano: 05 mar 2015, 15:56

no ale co z sytuacja w której koszty były potracane podwójnie przez cały rok teraz wychodzi ,że musze ok.500 zł dopłacic i z ulgi na dziecko nici
Gość

Napisano: 05 mar 2015, 15:57

dostałam dodatku 300 zł brutto na ęke dostawałam ok.256 zł.
Gość

Napisano: 05 mar 2015, 16:24

Dodatek był oskładkowany i potrącony był podatek, wiec to nie może byc kwota 256 netto. Najlepiej sprawdzić dokładnie w płacach.
Ola II

Napisano: 06 mar 2015, 9:01

Ola Taka kwote mam na kwitku dokładnie 255,63zł
dea

Napisano: 06 mar 2015, 9:28

Jeśli były zastosowane koszty uzyskania przychodu, to tym samym był naliczony zaniżony podatek. A to błąd. Trzeba skorygować, dopóki da się to poprawić. Trzeba porozmawiać z koleżanką z płac.
Ola II



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x