dodatki 500+ - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]

Napisano: 21 mar 2016, 14:31

Witam. Jak podzieliliście dotację na 500+ chodzi mi o obsługę programu, komu dajecie dodatki specjalne.
zosia1


Napisano: 22 mar 2016, 8:14

Otrzymają 2 pracownicy upoważnieni do podpisywania decyzji. I tyle.
Ola II

Napisano: 22 mar 2016, 18:53

U nas też księgowa ma coś dostać
Lena121

Napisano: 23 mar 2016, 9:47

u nas ma niby dostac dziewczyna ktora teraz jest przy swiadczeniach rodzinnych podobno 500 brutto ale przez 3 pierwsze m-ce. Ale póki nie ma na papierze to w to nie wierzymy.
Ja jako księgowa to na razie cisza, ale uswiadomiłam kierowniczkę że ja nie mam ochoty robic tego za darmo. Ale znając naszą polityke to lepiej oddac niewykorzystane 2 % do UW niż dać możliwośc zarobienia pracownikowi
jasmina

Napisano: 20 kwie 2016, 13:22

Czy dodatki za 500+ robicie na oddzielnych listach płac (tak, żeby łatwiej było księgować na klasyfikacji) czy razem z ogólną listą płac za dany m-c?
księg.

Napisano: 20 kwie 2016, 13:23

osobno
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 20 kwie 2016, 13:45

W oddzielnej rubryce na jednej liście płac.
AKM



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 7 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x