Ja robiłem tylko w systemie i samo sie anulowało/unieważniło, tylko nie pamietam czy na etapie juz rozpatrzenia i przyznania nowej czy po wydaniu. Na logikę powinno być już w momencie przyznania, ale nie wiem jak to rozwiązali. Powód wydania duplikatu będziesz musiał wybrać w systemie przy wprowadzaniu wniosku o duplikat np. zgubienie/kradzież/w inny sposób utracona (jakoś tak).
Pamiętaj, że wnioskodawca w takim przypadku POWINIEN złożyć ci oświadczenie o
braku możliwości zwrotu karty.
- Kod: Zaznacz cały
....., dn. ………………………….
……………………………………..
……………………………………..
……………………………………..
(imię i nazwisko wnioskodawcy, adres zamieszkania)
Oświadczenie
dotyczy wniosku o wydanie duplikatu
(w przypadku braku możliwości zwrotu karty)
Oświadczam o braku możliwości zwrotu karty należącej do
…………………………………………………………………………………………..
(imię i nazwisko posiadacza karty)
w związku iż została zgubiona, skradziona lub w inny sposób utracona*.
Jestem świadomy/a* odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
*niepotrzebne skreślić
…………………………………………
(podpis wnioskodawcy)