ponawiam pytanie..inkaa pisze:hej a jak ktoś przyniósł dokumenty z ZUS US itp które urzędy wystawiły w grudniu 2015 a wnioskodawca przyszedł po wniosek w styczniu to czy mogę przyjąć te zaświadczenia z nowym wnioskiem????

ponawiam pytanie..inkaa pisze:hej a jak ktoś przyniósł dokumenty z ZUS US itp które urzędy wystawiły w grudniu 2015 a wnioskodawca przyszedł po wniosek w styczniu to czy mogę przyjąć te zaświadczenia z nowym wnioskiem????
Jak zawsze MY winniSYGNITY pisze:Naszym zdaniem brak udostępnienia usług Emp@tii, z którym mamy do czynienia, jest w sposób oczywisty "przyczyną nieleżącą po stronie organu właściwego".
Ale przecież my nie jesteśmy Wykonawcą Emp@tii - w tej sprawie nie możemy nic zrobić, więc nie do nas powinno się dzwonić.Gość pisze: prosze zgłosić żeby było więcej konsultantów telefonicznych bo kupe kasy płacimy a Państwo robicie e-biuro
ale mi chodzi o konsultantów SYGNITYSYGNITY pisze:Ale przecież my nie jesteśmy Wykonawcą Emp@tii - w tej sprawie nie możemy nic zrobić, więc nie do nas powinno się dzwonić.Gość pisze: prosze zgłosić żeby było więcej konsultantów telefonicznych bo kupe kasy płacimy a Państwo robicie e-biuro
pozdrawiam
Tłumaczyłem to już wielokrotnie tutaj. Należy trzymać się kolejności podanej na głównym oknie SR - czyli najkorzystniejszy jest portal, w drugiej kolejności e-mail, a dopiero w ostateczności telefon.Gość pisze:ale mi chodzi o konsultantów SYGNITY
tak, generalnie jest tak jak piszesz. Ale w przypadku np. stanu cywilnego, gdzie z góry wiadomo że Empatia nie daje możliwości pozyskania, od razu Empatię należy pominąć.ciii pisze:a czemu pomijacie tą formę pisemną, czy przypadkiem nie jest tak że jak nie działają systemy elektroniczne to mamy sami sobie pozyskać pisemnie czyli wystąpić na piśmie do ZUS itd. a dopiero wnioskodawca jest na końcu. Czyli dopiero jak nie damy rady elektronicznie ani pisemnie to wtedy możemy wnioskodawcę wzywać. Więc wg. mnie najpierw próbujemy elektronicznie, jak nie idzie to mamy obowiązek sami wystąpić na piśmie o te dane, a dopiero jak tego nie uzyskamy czyli w przypadku braku możliwości uzyskania samodzielnego informacji (bo np. ktoś nam na wniosku błędnie podał nie ten urząd skarbowy albo nie tego odbiorce składek ZUS i odpisali nam że nie maja w ewidencji takiej osoby) to wtedy możemy wezwać osobę żeby nam sama dostarczyła dokument.
Brak uprawnień oznacza że usługa jest zablokowana od strony Ministerstwa.Aga... pisze:a jak mi brak uprawnień wyskakuje tylko jak chcę okres za jaki muszę opłacać składki społeczne dla osoby ubiegającej się o SZO (pracuję na sygnity) to co muszę zrobić?