EMPATIA - Świadczenia rodzinne

  
Strona 3 z 4    [ Posty: 33 ]

Napisano: 05 sty 2016, 11:08

inkaa pisze:hej a jak ktoś przyniósł dokumenty z ZUS US itp które urzędy wystawiły w grudniu 2015 a wnioskodawca przyszedł po wniosek w styczniu to czy mogę przyjąć te zaświadczenia z nowym wnioskiem????
ponawiam pytanie.. :D
inkaa


Napisano: 05 sty 2016, 12:01

SYGNITY pisze:Naszym zdaniem brak udostępnienia usług Emp@tii, z którym mamy do czynienia, jest w sposób oczywisty "przyczyną nieleżącą po stronie organu właściwego".
Jak zawsze MY winni
prosze zgłosić żeby było więcej konsultantów telefonicznych bo kupe kasy płacimy a Państwo robicie e-biuro
Gość

Napisano: 05 sty 2016, 12:31

Gość pisze: prosze zgłosić żeby było więcej konsultantów telefonicznych bo kupe kasy płacimy a Państwo robicie e-biuro
Ale przecież my nie jesteśmy Wykonawcą Emp@tii - w tej sprawie nie możemy nic zrobić, więc nie do nas powinno się dzwonić.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 05 sty 2016, 12:42

SYGNITY pisze:
Gość pisze: prosze zgłosić żeby było więcej konsultantów telefonicznych bo kupe kasy płacimy a Państwo robicie e-biuro
Ale przecież my nie jesteśmy Wykonawcą Emp@tii - w tej sprawie nie możemy nic zrobić, więc nie do nas powinno się dzwonić.

pozdrawiam
ale mi chodzi o konsultantów SYGNITY
Gość

Napisano: 05 sty 2016, 12:58

Gość pisze:ale mi chodzi o konsultantów SYGNITY
Tłumaczyłem to już wielokrotnie tutaj. Należy trzymać się kolejności podanej na głównym oknie SR - czyli najkorzystniejszy jest portal, w drugiej kolejności e-mail, a dopiero w ostateczności telefon.

Konsultanci po otrzymaniu zgłoszenia - niezależnie od tego jaką drogą wpłynęło, analizują je i bardzo często oddzwaniają do Zgłaszającego - dlatego często jest po prostu zajęte. Dlatego portal i e-mail są dużo pewniejszą drogą zgłaszania. Wtedy jest pewność że dojdzie i zostanie podjęte bo u nas jest taki automat że jak nie jest podjęte to się alarm zapala w firmie.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 01 lut 2016, 13:52

a czemu pomijacie tą formę pisemną, czy przypadkiem nie jest tak że jak nie działają systemy elektroniczne to mamy sami sobie pozyskać pisemnie czyli wystąpić na piśmie do ZUS itd. a dopiero wnioskodawca jest na końcu. Czyli dopiero jak nie damy rady elektronicznie ani pisemnie to wtedy możemy wnioskodawcę wzywać. Więc wg. mnie najpierw próbujemy elektronicznie, jak nie idzie to mamy obowiązek sami wystąpić na piśmie o te dane, a dopiero jak tego nie uzyskamy czyli w przypadku braku możliwości uzyskania samodzielnego informacji (bo np. ktoś nam na wniosku błędnie podał nie ten urząd skarbowy albo nie tego odbiorce składek ZUS i odpisali nam że nie maja w ewidencji takiej osoby) to wtedy możemy wezwać osobę żeby nam sama dostarczyła dokument.
ciii

Napisano: 01 lut 2016, 13:59

ciii pisze:a czemu pomijacie tą formę pisemną, czy przypadkiem nie jest tak że jak nie działają systemy elektroniczne to mamy sami sobie pozyskać pisemnie czyli wystąpić na piśmie do ZUS itd. a dopiero wnioskodawca jest na końcu. Czyli dopiero jak nie damy rady elektronicznie ani pisemnie to wtedy możemy wnioskodawcę wzywać. Więc wg. mnie najpierw próbujemy elektronicznie, jak nie idzie to mamy obowiązek sami wystąpić na piśmie o te dane, a dopiero jak tego nie uzyskamy czyli w przypadku braku możliwości uzyskania samodzielnego informacji (bo np. ktoś nam na wniosku błędnie podał nie ten urząd skarbowy albo nie tego odbiorce składek ZUS i odpisali nam że nie maja w ewidencji takiej osoby) to wtedy możemy wezwać osobę żeby nam sama dostarczyła dokument.
tak, generalnie jest tak jak piszesz. Ale w przypadku np. stanu cywilnego, gdzie z góry wiadomo że Empatia nie daje możliwości pozyskania, od razu Empatię należy pominąć.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 01 lut 2016, 14:42

a jak mi brak uprawnień wyskakuje tylko jak chcę okres za jaki muszę opłacać składki społeczne dla osoby ubiegającej się o SZO (pracuję na sygnity) to co muszę zrobić?
Aga...

Napisano: 01 lut 2016, 14:45

Aga... pisze:a jak mi brak uprawnień wyskakuje tylko jak chcę okres za jaki muszę opłacać składki społeczne dla osoby ubiegającej się o SZO (pracuję na sygnity) to co muszę zrobić?
Brak uprawnień oznacza że usługa jest zablokowana od strony Ministerstwa.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6051
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 01 lut 2016, 14:49

moje US nie chcą wydawać zaświadczen o dochodach petentom - nawet grzecznościowo ( bo poinformowałam, że empatia nie działa a jeśli my wystąpimy to rozpatrzenie wniosku sie przedłuży i jeśli chcą sami pozyskac takie dokumenty żeby próbowali ) odysłają ich z kwitkiem
nowa77777



  
Strona 3 z 4    [ Posty: 33 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x