Ewaluacja AS

Olinka

Re: Ewaluacja AS

Post autor: Olinka »

ja wyczytałam kiedyś, że badanie ankietowe, powinno być przeprowadzone nie wcześniej niż w drugiej połowie roku następującego po roku udzielenia dofinansowania
także w połowie 2015 roku wysłałam ankiety do wszystkich Beneficjentów, którzy w 2014 roku uzyskali pomoc....a obecnie analizuje ankiety
Basia0411

Re: Ewaluacja AS

Post autor: Basia0411 »

My ewaluację robimy po raz drugi w ubiegłym roku za 2013, w tym za 2014r. W połowie roku rozsyłamy ankiety do osób które otrzymały dof. w poprzednim roku, na ich podstawie przygotowujemy raport ewaluacyjny (analiza ankiet, wykresy, na koniec podsumowanie wyników).
A jeżeli chodzi o wydatki to byłoby miło gdyby dyrekcja odpaliła jakąś choćby drobna kaskę- premię (jest możliwość jako wydatek osobowy dla pracowników zajmujących się przeprowadzeniem ewaluacji). My zrobiłyśmy zakupy: papier, tonery na potrzeby drukowania ankiet, można jeszcze zaliczyć koszty opłat pocztowych na rozsyłanie ankiet do beneficjentów.
Raport z ewaluacji za 2013 przesłałyśmy w ubiegłym roku do naszego oddziału PFRON i jak na razie nie ma odpowiedzi czy był poprawny czy nie.
ODPOWIEDZ