gminna komisja ds. rozwiazywania problemów alkoholowych. - Pomoc społeczna (forum ogólne)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 11 maja 2022, 22:02

Witajcie, czy w waszych ops jest wspomniana w temacie komisja, Czy po przeniesieniu z urzedów komisji i finansów jest możliwość podpisania umowy zlecenie z przewodniczącym na prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z działaniami komisji. I nie chodzi mi o wynagrodzenie za posiedzenie komisji. Jak to u Was wygląda. Otrzymałam propozycję, żeby się tym zająć i zastanawiam się jak to jest z wynagrodzeniem, w końcu to praca poza godzinami mojej pracy jako pracownik socjalny
św-pomoc
Referent
Posty: 251
Od: 17 wrz 2017, 17:59
Zajmuję się: ŚW


Napisano: 12 maja 2022, 15:15

u nas już od kilku lat jest GKRPA. Tylko kasa za posiedzenie, cała dokumentacja - gratis!!! Wójt nie chce słyszeć o jakichkolwiek dodatkach dla księgowej czy osoby prowadzącej dokumenty.
Bozena123
Stażysta
Posty: 70
Od: 15 lut 2018, 12:57
Zajmuję się: pomoc społeczna

Napisano: 12 maja 2022, 18:20

Bozena123 pisze:
12 maja 2022, 15:15
u nas już od kilku lat jest GKRPA. Tylko kasa za posiedzenie, cała dokumentacja - gratis!!! Wójt nie chce słyszeć o jakichkolwiek dodatkach dla księgowej czy osoby prowadzącej dokumenty.
i gdzie tu sprawiedliwość. W urzędzie wiem, że był od tego pełnomocnik zatrudniony na połowę etatu. Teraz przekazał to do ops i nic nie wspomnial o dodatkowej kasie.
św-pomoc
Referent
Posty: 251
Od: 17 wrz 2017, 17:59
Zajmuję się: ŚW

Napisano: 13 maja 2022, 8:21

Komisja jest powołana zarządzeniem, nie umową zleceniem tylko Zarządzeniem wójta, za posiedzenie komisji są diety uchwalane przez Radę Gminy. Niue ma podstawy na inne dodatkowe pieniądze na wynagrodzenia
Magdaw
Stażysta
Posty: 152
Od: 15 gru 2014, 13:42
Zajmuję się:


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x