Gospodarstwo domowe, a małżeństwo na papierze - Pomoc społeczna (forum ogólne)

Strona 1 z 2    [ Posty: 13 ]

Napisano: 14 paź 2024, 13:59

Gospodarstwo domowe

Program ciepłe mieszkanie

Dzień Dobry,

Chciałbym zapytać o skład gospodarstwa domowego jak to wygląda w naszym przypadku.

Właścicielem nieruchomości jest małżeństwo które ma jednego syna w wieku 23 lat który mieszka razem w tym mieszkaniu. Tato od 5 lat jest bezrobotny, bo ma problemy zdrowotne, jest po zawale w sumie i o żadnej pracy nie myśli, ja pracuję na etacie, natomiast mama od 3 lat mieszka na stałe w Niemczech gdzie tam jest zameldowana i tam pracuje na umowę o pracę. Mama do Polski przyjeżdża 2 razy w roku.

Tato ma zerowe dochody, ja pracuję na etacie, a mama na stałe od 3 lat w Niemczech.

Mama rozlicza się w urzędzie skarbowym razem z tatem, bo tato ma 0 dochód, a mamę jak rozlicza biuro podatkowe to ma jakiś zwrot z Niemiec jak się z tatem rozlicza.

Rodzice by chcieli skorzystać z programu ciepłe mieszkanie, jak to ma się do tego gospodarstwa domowego???

Mama się wlicza czy się jej w ogóle nie wpisuje? Są małżeństwem ale mojej mamy tak na prawdę od 3 lat nie ma w Polsce, jedynie 2 razy w roku ten urlop do Polski.

Mama posiada konto bankowe, ale nie przesyła żadnych pieniędzy dla taty, zresztą tato nie posiada konta bankowego, jest to małżeństwo tylko na papierze tak na prawdę.

Ale jak Ośrodek Pomocy Społecznej podchodzi do takiego temu? Mam zalicza się do gospodarstwa domowego w takim przypadku? Czy ją się pomija??
Igor.majewski2
Praktykant
Od: 14 paź 2024, 13:49
Zajmuję się: Hydraulika

Napisano: 15 paź 2024, 9:42

Osoba składająca wniosek oświadcza (pod rygorem odpowiedzialności karnej) jaki jest stan jej gospodarstwa domowego, ile osób i kto wspólnie gospodaruje.
Z poważaniem
thorgal70
Awatar użytkownika
Referent
Od: 16 lis 2016, 13:39
Zajmuję się: Wszystkim i niczym

Napisano: 15 paź 2024, 10:02