fenix pisze:Panowie. Tak z ciekawości- ilu konsultantów obsługuje HD od CAS? Jeszcze NIGDY kur.. - no nieważne - nie udało mi się tam dodzwonić. Mam wrażenie że na obsługę tych 2500 gmin posadziliście tam dwóch stażystów z dotacji urzędu pracy i gra gitara. Szukając jakiegokolwiek kontaktu z Sygnity, który nie kończył by się automatyczną sekretarką w tel "Obecnie wszyscy konsultanci są zajęci" natrafiłem na telefony do akwizytorów od sprzedaży ichnich usług. Tam to nawet komórki odbierane w niedziele i święta są podane. Póki jesteś potencjalnym klientem to my ci czerwony dywan pod nogi. A hołota z łopieki za którą ministerstwo zapłaciło w "pakiecie" niechaj wisi na słuchawce do rana... Hu.j mnie zaraz trafi. Miłego dnia życzę...
Wszystko fajnie ale jakby co to przez " Ch."

A tak powaznie to powinieneś dostąc juz na skrzynkę loginy do konsoli HD CAS, zdecydowanie szybciej coś przez nia załatwisz, chociaż i tak czas oczekiwania na zgłoszenie, przynajmniej moje ostatnio był bardzo długi
