Wiem, że ten temat się juz pojawiał, ale muszę wysłać Tytuł wykonawczy a nie bardzo wiem jak ma wyglądać ta informacja do niego dołączona. Czy ktoś już pisał?
Jeżeli tak to była bym wdzięczna za jakiś wzór.Pozdrawiam
Wiem, że do tej pory wysyłaliśmy z tytułami ewidencje, ale z tego co mówili na szkoleniu w związku z tym nowym rozporządzeniem które weszło 20 maja, nie wysyłamy już ewidencji tytułów wykonawczych tylko informację do tych tytułów (tj. paragraf 7 rozporządzenia z 20 maja). I teraz zastanawiam się, czy jak wyśle do US tytułu z ewidencją to czy mi nie wrócą.Bo nie bardzo wiem jak ma wyglądać to pismo z informacją.
zadzwoń do US i sie upewnij. z tego co wiem, ewidencji już sie nie wysyła, to samo z potwierdzeniem odbioru upomnienia. druki tytułów mogą być jeszcze stare.
nie wiem czy wiecie ale w maju zmienila sie ustawa i nie wysyłamy już żadnych kser upomnień ani ewidencji tytułów. piszemy tzw pismo przewodnie i tyle. w piśmie piszemy kogo tytuł dotyczy i jakich zaległości, ewentualnie za jaki okres.