INFORMACJA Dobry Start jak brak adresu email - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]

Napisano: 06 sie 2019, 10:18

Witam. Jak robicie w przypadku informacji dobrego startu gdy brak adresu e mail. Drukujecie dwie informacje do wniosku czy tylko jedną?
katasia55
Praktykant
Posty: 29
Od: 11 maja 2017, 10:29
Zajmuję się: ŚR


Napisano: 06 sie 2019, 12:55

A jakie to ma znaczenie? Jeśli nie podano adresu email, strona może się dowiedzieć nt. przyznania osobiście, ale to nie oznacza, że dajesz jej papierową informację.
Walka z wiatrakami since 1998.
Iks
Awatar użytkownika
VIP
Posty: 5941
Od: 27 lut 2014, 20:32
Zajmuję się:
Lokalizacja: Polska C



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 2 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem