informacja dodatkowa do sprawozdań finansowych - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 01 kwie 2015, 11:07

czy piszecie jako odrębny dokument informację dodatkową do sprawozdań finansowych? Ja w swoich sprawozdaniach, w każdym z nich (bilans, RZiS, Zzf) pisze w uwagach przy każdej pozycji wyjaśnienia oraz w każdym z nich w informacjach dodatkowych ważne informacje. Jesteśmy małą jednostka i nie ma u nas aż takich operacji, które maja znaczący wpływ na fundusz czy wynik. Dziewczyny z UG twierdzą, że musi być osobno napisane, ale po co? Przecież są one w tych sprawozdaniach. Im dłużej tu pracuję, tym jestem głupsza, naprawdę.....
monika11


Napisano: 01 kwie 2015, 13:46

JA NIE PISZĘ NIC POZA TYM CO W INFORMACJACH NA DRUKACH BILANSU, ITP.
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 01 kwie 2015, 14:18

Dziękuję za odpowiedź. Przecież w tych sprawozdaniach są informacje dodatkowe o których mówi się w ustawie o rachunkowości.
monika11



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x