informacja z CBB / Sygnity - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]

Napisano: 08 cze 2017, 13:18

W sYGNITY po wprowadzeniu wniosku o zas. rodzinny w cbb wyskoczyła taka informacja- "Nie istnieje w CBB żaden Obiekt, dla podanych kryteriów" , co to oznacza?/
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW


Napisano: 08 cze 2017, 13:20

Znaczy dokładnie to co jest napisane - nie ma w CBB.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 08 cze 2017, 13:33

czyli oznacza to, że jest ok? bo juz się zakręciłam
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 08 cze 2017, 13:37

Napisz proszę co dokładnie robiłaś i w jakim celu - co chciałaś uzyskać
pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 08 cze 2017, 13:50

Rodzina mieszka w mojej gminie. Mąż ma meldunek w mojej gminie a żona w innej. Wpisałam jej adres zameldowania jako meldunek tak samo jak dla męża. Czy to będzie duzy błąd? Będzie wiązało się z czymś? Czy u żony mam wpisac adres meldunsku (ten w innej gminie) i adres pobytu w naszej?
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 08 cze 2017, 13:52

Mam taki sam problem, odpowiedź z HD Empatii:
Witam,

Nie otrzymaliśmy kompletu informacji jakie są niezbędne do prawidłowej analizy opisanej w zgłoszeniu sytuacji.
W tym celu proszę o przesłanie plików żądania i odpowiedzi (request i response) z usługi AktualizujBeneficjenta.
Po otrzymaniu w/w informacji będzie możliwa diagnoza problemu.

Gdzie znaleźć w SR AktualizujBeneficjenta??
Solitudo cordis,
Solitudo animae
Ojciec76
Administrator
Posty: 1944
Od: 09 gru 2010, 9:31
Zajmuję się: PS i reszta w zależności od problemu
Lokalizacja: warmia, mazury

Napisano: 08 cze 2017, 13:54

Za dużo wątków się robi w tym temacie.
Proponuję zakończyć pierwszy temat, w tym celu proszę o odpowiedź na moje pytanie.
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 08 cze 2017, 14:02

CBB weryfikuje zgodność z innymi wprowadzonymi danymi tak? mam np teraz kolejna rodzine w SR. matke pprzepusciło a u dziecka taka informacja -Nie istnieje w CBB żaden Obiekt, dla podanych kryteriów
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW

Napisano: 08 cze 2017, 14:13

karolina09 pisze:CBB weryfikuje zgodność z innymi wprowadzonymi danymi tak?
Nie.
CBB służy do sprawdzenia, czy osoba nie wnioskowała przypadkiem, lub nie otrzymała pomocy w innej Jednostce.
Do tego służy przycisk "Sprawdź, czy osoby z wniosku wystąpiły w innych Jednostkach".
Ten przycisk można wybrać, ale raczej przed wydaniem decyzji, a nie od razu po zarejestrowaniu wniosku, gdyż przetworzenie przez CBB komunikatów trwa co najmniej 4 godziny.
Przymus korzystania z tego przycisku jest tylko w 500+, w SR nie ma przymusu.

pozdrawiam
Tomek
SYGNITY
Starszy inspektor
Posty: 6050
Od: 04 kwie 2007, 11:01
Zajmuję się: pracuje w fabryce Pomostu :)
Lokalizacja: Kraków, Polska

Napisano: 08 cze 2017, 14:17

dziękuję za odp.
karolina09
Podinspektor
Posty: 1048
Od: 12 maja 2017, 7:44
Zajmuję się: SR, FA, SW



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 12 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x