W sYGNITY po wprowadzeniu wniosku o zas. rodzinny w cbb wyskoczyła taka informacja- "Nie istnieje w CBB żaden Obiekt, dla podanych kryteriów" , co to oznacza?/
Rodzina mieszka w mojej gminie. Mąż ma meldunek w mojej gminie a żona w innej. Wpisałam jej adres zameldowania jako meldunek tak samo jak dla męża. Czy to będzie duzy błąd? Będzie wiązało się z czymś? Czy u żony mam wpisac adres meldunsku (ten w innej gminie) i adres pobytu w naszej?
Mam taki sam problem, odpowiedź z HD Empatii:
Witam,
Nie otrzymaliśmy kompletu informacji jakie są niezbędne do prawidłowej analizy opisanej w zgłoszeniu sytuacji.
W tym celu proszę o przesłanie plików żądania i odpowiedzi (request i response) z usługi AktualizujBeneficjenta.
Po otrzymaniu w/w informacji będzie możliwa diagnoza problemu.
CBB weryfikuje zgodność z innymi wprowadzonymi danymi tak? mam np teraz kolejna rodzine w SR. matke pprzepusciło a u dziecka taka informacja -Nie istnieje w CBB żaden Obiekt, dla podanych kryteriów
karolina09 pisze:CBB weryfikuje zgodność z innymi wprowadzonymi danymi tak?
Nie.
CBB służy do sprawdzenia, czy osoba nie wnioskowała przypadkiem, lub nie otrzymała pomocy w innej Jednostce.
Do tego służy przycisk "Sprawdź, czy osoby z wniosku wystąpiły w innych Jednostkach".
Ten przycisk można wybrać, ale raczej przed wydaniem decyzji, a nie od razu po zarejestrowaniu wniosku, gdyż przetworzenie przez CBB komunikatów trwa co najmniej 4 godziny.
Przymus korzystania z tego przycisku jest tylko w 500+, w SR nie ma przymusu.