Jak wysłać informację o przyznaniu 300+ - Dobry Start (300+)

  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]

Napisano: 12 lip 2018, 12:24

Decyzja zatwierdzona, wszystko jest sprawdzone i poszła informacja automatycznie z programu że wniosek złożony itp. ale jak teraz wysłać e-mail do wnioskodawcy z informacją że zostało przyznane świadczenie i wypłata tego i tego, ktoś podpowie jak to po kolei zrobić? Zgoda jest od wnioskodawcy w ustawieniach.
FA2016
Stażysta
Posty: 187
Od: 13 mar 2017, 16:31
Zajmuję się: FA/DM/DE


Napisano: 12 lip 2018, 12:55

Jeśli pracujesz na systemie sygnity to wchodzisz na administracje - usługi - rejestr powiadomień - i tam zaznaczasz pozycje którą chcesz wysłać i klikasz na wyślij powiadomienie
Nuno
Praktykant
Posty: 19
Od: 16 sty 2018, 9:05
Zajmuję się: śW

Napisano: 12 lip 2018, 12:59

a jak ktoś nie wykupił opcji z powiadomieniami?
dorota202
Starszy referent
Posty: 528
Od: 23 maja 2017, 11:00
Zajmuję się: Św/FA

Napisano: 12 lip 2018, 13:14

Tak też zrobiłam, i cały czas mam status - do wysłania. Wykupując oprogramowanie na dobry start tam chyba jest od razu wykupiona chyba opcja z powiadomieniami czy nie?
FA2016
Stażysta
Posty: 187
Od: 13 mar 2017, 16:31
Zajmuję się: FA/DM/DE

Napisano: 12 lip 2018, 13:17

Mamy wykupione powiadomienia-sprawdziłam, ale i tak nie wysyła powiadomień, cały czas "do wysłania".
FA2016
Stażysta
Posty: 187
Od: 13 mar 2017, 16:31
Zajmuję się: FA/DM/DE

Napisano: 12 lip 2018, 14:28

To nie wysyła od razu. W parametrach systemowych jest ustawione, że po 4h od kliknięcia ci wysyła. Jakbyś chciała wcześniej to musisz zmienić ten parametr (albo informatyk/administrator musi zmienić).
anavika
Referent
Posty: 380
Od: 25 lip 2012, 16:23
Zajmuję się: SR/FA/SW/dodatki
Lokalizacja: Podkarpackie

Napisano: 12 lip 2018, 14:48

a m i pokazuje ze musi być zatwierdzone przez administratora jak wysyłam
i gdzie to potwierdzic?
teraz mam status wysłane-niepotwierdzone :shock:
milenka2013
Stażysta
Posty: 199
Od: 17 lut 2017, 8:50
Zajmuję się: SR

Napisano: 16 lip 2018, 12:40

ja mam status wysłane niepotwierdzone

do ponownego wysłania

osoba nie dostała powiadomienia ( bo to koleżanka z biura )
jak jej wysłać ponownie
Qerty
Referent
Posty: 390
Od: 06 sie 2015, 20:29
Zajmuję się: ŚR/FA/CP/SW/DO

Napisano: 16 lip 2018, 13:40

mamy identyczną sytuację, pisaliśmy w piątek do SYGNITY ale jeszcze nic nie odpisali...
grubak
Stażysta
Posty: 52
Od: 13 mar 2017, 10:27
Zajmuję się: ŚR/ŚW

Napisano: 17 lip 2018, 9:00

ma być aktualizacja sygnity zaplanowana na 19 lipca wersja 2.7.2 , i tam będą naprawione te problemy, takiego dostałam meila
elaswiadczenia
Praktykant
Posty: 44
Od: 14 cze 2018, 12:03
Zajmuję się: 500+ 300+



  
Strona 1 z 2    [ Posty: 11 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x