Decyzja zatwierdzona, wszystko jest sprawdzone i poszła informacja automatycznie z programu że wniosek złożony itp. ale jak teraz wysłać e-mail do wnioskodawcy z informacją że zostało przyznane świadczenie i wypłata tego i tego, ktoś podpowie jak to po kolei zrobić? Zgoda jest od wnioskodawcy w ustawieniach.
Jeśli pracujesz na systemie sygnity to wchodzisz na administracje - usługi - rejestr powiadomień - i tam zaznaczasz pozycje którą chcesz wysłać i klikasz na wyślij powiadomienie
Tak też zrobiłam, i cały czas mam status - do wysłania. Wykupując oprogramowanie na dobry start tam chyba jest od razu wykupiona chyba opcja z powiadomieniami czy nie?
To nie wysyła od razu. W parametrach systemowych jest ustawione, że po 4h od kliknięcia ci wysyła. Jakbyś chciała wcześniej to musisz zmienić ten parametr (albo informatyk/administrator musi zmienić).