Jak zabrać się za archiwum??? - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 12 mar 2018, 15:54

Proszę o podpowiedź, muszę zabrać się za archiwizację - nigdy tego nie robiłam i chyba żadna księgowa przede mną, bo mam dokumenty z 20 lat!!!
Jak to zrobić - poprzekładać wszystko w teczki, poopisywać, listy płac i ZUSy zostawić?
aso
Stażysta
Posty: 104
Od: 14 mar 2017, 15:26
Zajmuję się: księgowość


Napisano: 12 mar 2018, 16:51

my bierzemy firmę raz na parę lat, przyjeżdża Pani, archiwizuje cały OPS. Koszty około 2000,00 zł
gumi
VIP
Posty: 1859
Od: 17 mar 2015, 8:57
Zajmuję się:

Napisano: 13 mar 2018, 8:44

u nas też przyjeżdża Pani i robi nam archiwum :) szybko , sprawnie i elegancko
selene
Referent
Posty: 278
Od: 16 maja 2016, 17:34
Zajmuję się:



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x