jakie macie wykształcenie do pracy przy świadczeniach - Świadczenia rodzinne

Strona 1 z 1    [ Posty: 8 ]

Napisano: 11 wrz 2016, 18:16

Pracuję od 10 lat na stanowisku referent do spraw świadczeń rodzinnych. Mam wykształcenie wyższe ale nie związane z administracją. Chciałabym podnieść swoje kwalifikacje (może zaowocuje to podwyżką bo zarobki teraz śmieszne?). Może jakieś studia podyplomowe, kursy przydatne do pracy na tym stanowisku. Co polecacie. Jak to jest u was?
arleta

Napisano: 11 wrz 2016, 20:15

znam dziewczynę co ma socjologię, dwie podyplomówki i jest referentem od wielu lat - wszystko zależy od szefa , teraz nie ma znaczenia wykształcenie - przecież jest nowy trend - nawet kierownicze stanowiska mogą być obsadzane bez wykształcenia i doświadczenia , cóż.... życie....- dobra zmiabna ... ech
smutna

Napisano: 12 wrz 2016, 8:11

smutna nie bredź, jak bez wykształcenia stanowiska kierownicze? :shock: to chyba u Was jest taki trend
6i9
Awatar użytkownika
VIP
Od: 02 mar 2016, 14:01
Zajmuję się:

Napisano: 12 wrz 2016, 8:23

mgm to ty bredzisz albo za krótko żyjejesz :lol:
Eliza7536
Referent
Od: 15 kwie 2014, 8:11
Zajmuję się:

Napisano: 12 wrz 2016, 8:28

no tak krótko nie żyję, ale bez wykształcenia na stanowisko kierownicze :shock: to gdzie Wy mieszkacie? Gdzie takie przewałki są?
6i9
Awatar użytkownika
VIP
Od: 02 mar 2016, 14:01
Zajmuję się:

Napisano: 12 wrz 2016, 9:54

w Polsce w Polsce a nie słyszałeś o kierownikach którzy wystarczy że pójda na studia i studiują już od 10 lat a do emy coraz bliżej ha ha
Eliza7536
Referent
Od: 15 kwie 2014, 8:11
Zajmuję się:

Napisano: 12 wrz 2016, 12:10

hmmmm i nikt nie napisał nic konkretnego. Wiem, że starszej generacji kadra w ops ma średnie wykształcenie uzupełniane choćby 2-letnim studium np. pracownik socjalny. Ale jakie mają osoby pracujące przy świadczeniach rodzinnych? Co warto byłoby skończyć żeby podnieść swoje kwalifikacje?
arleta

Napisano: 12 wrz 2016, 12:51