JBook - Problemy techniczne z oprogramowaniem

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
Wybrane tematy:
Podpis klienta pod wywiadem POMOST STD Błąd sprawozdania Sprawozdania MRiPS-06 (wersja 1.04a) za 2021 Odnowienie certyfikatu Brak możliwości wygenerowania sprawozdania SKŁ ZDR pytanie odnośnie poprawności danych problem z wydrukiem informacji /decyzji w Sygnity

Napisano: 15 lip 2013, 14:41

Mam prośbę do kogoś kto zajmuje sie oprogramowaniem zapisywaniem danych itp... po tym jak wyłączył się nam w trakcie aktualizacji komputer informatyk zalecił poza zapisywaniem danych na nośnikach CD zapisywanie również \"JB\" ale problem w tym ze nie powiedział jak to robić??? kto wie i powie???
~NOFFA


Napisano: 16 sie 2013, 15:20

chyba prędzej JBoss, po prostu rób kopię całego katalogu JBoss który znajduej się na dysku C: (przeważnie), a nie kopie samej bazy danych
~DeWu

Napisano: 29 sie 2013, 15:48

Po pierwsze zatrzymuje serwer Jboss (Panel sterowania Pomost Std - Zatrzymaj serwer). Ściągnij i zainstaluj 7zip (darmowy), prawoklik na folderze Jboss) (przeważnie na partycji C:) i 7zip->archiwizuj.
Potem wrzuć na DVD. :-)
~nom

Napisano: 07 paź 2013, 13:21

Takie rzeczy to powinien robic informatyk, a nie pracownik socjalny
~falwark zwierzecy


  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x