Klienci - Dodatek osłonowy / bon energetyczny / inne dodatki "paliwowe"

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 20 paź 2022, 16:37

Też przychodzą do was klienci i mówią że im zimno i że to wasza wina, że tych pieniędzy nie ma?
Kasy na inne źródła brak, odmowy z węglowego w SKO. Ja już nie wiem co tym ludziom mówić. Myślę, że jak się doczołgam do końca roku bez zaliczenia psychiatryka to będzie cud. :cry:
OlaOla123
Stażysta
Posty: 195
Od: 11 sie 2021, 11:58
Zajmuję się: Wsio


Napisano: 20 paź 2022, 17:07

No generalnie jest tak, że czego Pani ode mnie chce, przecież:
- nikt im nie powiedział, że trzeba zgłosić do CEEB,
- oni złożyli deklarację przez internet, a my ją zgubiliśmy,
- zapomnieli w styczniu, że palą węglem, a nie tylko drewnem, a teraz sobie przypomnieli i dopisali,
- oni tu mieszkają, czasowo, sporadycznie, raz na jakiś czas, ale palą węglem oczywiście,
- oni w CEEB wszystko dobrze zaznaczyli i nie wiedzą, dlaczego jest źle

itd itp.
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Zofia
Podinspektor
Posty: 1256
Od: 19 lut 2015, 12:39
Zajmuję się: ŚR

Napisano: 20 paź 2022, 17:22

Tak część to kombinatorzy, zgadzam się. U mnie w mieście jest jednak bardzo dużo przypadków, że zarządca nie zgłosił na czas albo głosił gaz a ludzie faktycznie mają piece kaflowe i nie mają kasy na ten węgiel :(
OlaOla123
Stażysta
Posty: 195
Od: 11 sie 2021, 11:58
Zajmuję się: Wsio



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x