Klient nie chce odebrać decyzji - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 13 lut 2017, 10:23

Witam,

Pani nie wpisała we wniosku że chce dodatek wychowawczy. Składała w październiku. Teraz przyszła w lutym oburzona bo nie dostaje pieniędzy. Złożyła wniosek na ten dodatek. Otrzymała decyzję, że przysługuje od lutego. Pani powiedziała, że powinniśmy jej wyrównać od października, bo my jej nie powiedzieliśmy żeby wpisała to we wniosku a ona nie pomyślała. Teraz powiedziała, że nie odbierze decyzji, bo jest stratna.
Co zrobić w takiej sytuacji?

:?
katarzyna_nowa


Napisano: 13 lut 2017, 12:30

wysłać pocztą i po sprawie
ttttt

Napisano: 13 lut 2017, 16:27

Wysłać pocztą lub nie wypłacać jej, gdyż nie odebrała decyzji i nie masz podstawy do wypłaty jej świadczeń rodzinnych i sama się zgłosi po odbiór decyzji.
John
Stażysta
Posty: 82
Od: 28 sty 2016, 11:31
Zajmuję się:

Napisano: 13 lut 2017, 16:33

wysłać pocztą, czekać aż poczta zwróci korespondencję (dwukrotnie awizowane = doręczone) i płacić dodatek
madzia11



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x