Koordynacja, jak prawidłowo zrobić wszystko - Świadczenia rodzinne

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]

Napisano: 18 gru 2017, 11:00

Witam Was. Opiszę krótko mój problem i proszę Was o pomoc bo to moja pierwsza koordynacja a jestem sama na świadczeniach.
Dostałam postanowienie z ROPS że zachodzi koordynacja u pani od 1 maja 2016 roku.
A od 1 kwietnia 2016 roku pani pobierała u mnie ZR i 500+ do sierpnia 2016 roku bo na własny wniosek uchyliła świadczenia od września.
W związku z tym proszę o wytłumaczenie mi co i jak powinnam zrobić a i dodatkowo co w przypadku gdy tamte decyzję uchylone są?
Pozdrawiam.
opsopsops1
Stażysta
Posty: 66
Od: 24 maja 2017, 9:42
Zajmuję się: wszystkim


Napisano: 18 gru 2017, 13:53

Czy nikt mi nie podpowie?
opsopsops1
Stażysta
Posty: 66
Od: 24 maja 2017, 9:42
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 18 gru 2017, 14:53

piszesz zawiadomienie do Pani, że w związku z koordynacją musisz uchylić decyzję potem wysyłasz do ROPSU
kala1
Starszy referent
Posty: 927
Od: 21 mar 2017, 16:23
Zajmuję się: referent

Napisano: 23 sty 2018, 9:15

Czyli tak:

1. Zawiadomienie o wszcz. post. w spr. uchylenia dec w związku z zachodzącą koorynacją
2. Uchylenie
3. Przesłanie dokumentów do WPSu mimo że wysyłał nam to ROPS

Dobrze napisałam?
opsopsops1
Stażysta
Posty: 66
Od: 24 maja 2017, 9:42
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 23 sty 2018, 11:06

Podpowie ktoś?
opsopsops1
Stażysta
Posty: 66
Od: 24 maja 2017, 9:42
Zajmuję się: wszystkim

Napisano: 24 sty 2018, 10:01

-wszczęcie post.
-uchylenie decyzji w okresie IV-VIII
jak decyzja uchylająca będzie prawomocna- całość akt (w tym obydwie decyzje uchylające) przesyłasz do wojewody
~o~
VIP
Posty: 3828
Od: 08 mar 2017, 13:24
Zajmuję się: ŚR



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 6 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x