Co zrobić z takim komunikatem pisaliśmy w naszym opisie zmian do wersji, którą udostępniliśmy kiedy tylko pierwszy raz wprowadzono tę kontrolę.
Jeśli to nie pomaga, to należy wysłać zbiór do CAS mimo tej kontroli - CAS wczyta.
jeśli to nie pomaga, bo czasem może nie pomóc - identyfikator CBB jest nadawany przez CBB a nie przez nas, więc tak do końca na to wpływu nie mamy, to należy mimo to wysłać zbiór. Ale najpierw spróbować tego co napisaliśmy.
pozdrawiam
ja już poradziłam sobie z błędami typu brak identyfikatora w CBB. Okazało się, że przy wprowadzaniu wniosku danej rodziny z 500+ przy jednej z osób zasilało mi dane z jakichś starych wniosków (z SR np). Poprawiłam wszystkie dane i dodatkowo przy tej osobie zrobiłam weryfikację CBB w ten sposób: wszystkie wnioski (wybieram wniosek danej rodziny osoby której błąd dotyczy)→weryfikacje→ Weryfikacja tożsamości osoby w Centralnej Bazie Beneficjentów (wybieram osobę)→ weryfikuj. Po tych czynnościach wykonałam ponownie zbiór centralny i nie wykazało mi już żadnych błędów.
[quote="rabarbar"]ja już poradziłam sobie z błędami typu brak identyfikatora w CBB. Okazało się, że przy wprowadzaniu wniosku danej rodziny z 500+ przy jednej z osób zasilało mi dane z jakichś starych wniosków (z SR np). Poprawiłam wszystkie dane i dodatkowo przy tej osobie zrobiłam weryfikację CBB w ten sposób: wszystkie wnioski (wybieram wniosek danej rodziny osoby której błąd dotyczy)→weryfikacje→ Weryfikacja tożsamości osoby w Centralnej Bazie Beneficjentów (wybieram osobę)→ weryfikuj. Po tych czynnościach wykonałam ponownie zbiór centralny i nie wykazało mi już żadnych błędów.[/quote
skad wiedziałaś z jakich wniosków ci zasiliło do 500+ dane osób? bo ja mam 3 błędy i tez walcze z tym...
"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia..."
"skad wiedziałaś z jakich wniosków ci zasiliło do 500+ dane osób? bo ja mam 3 błędy i tez walcze z tym..."
W błędach ukazuje się imię i nazwisko pracownika rejestrującego. Stąd przykładowo wiedziałam że dany błąd jest związany z wnioskami z SR (bo nazwisko pracownika od ZR). Później to już tylko konsultacja z tymi pracownikami i analiza czy dane się zgadzają w SR i SW. Wyhaczyłam co się nie zgadzało i poprawiłam