Proszę o podpowiedź w jaki sposób rozliczacie koszty dotyczące ŚR i FA które należy wykazywać w sprawozdaniu merytorycznym. Mam na myśli między innymi wynagrodzenie kierownika, księgowej, czynsz, opłaty bankowe, poctowe itp. które z braku środków z budżetu państwa (do 3%) pokrywane są ze środków gminy. Myślałam o przeliczeniu ogółem wydatków i % przypisanie ich do w/w kosztów. I drugie pytanie czy macie tak wyodrębnioną analitykę czy w inny sposób to ewidencjonujecie?
Mam ustalone, że wydatki np. ogrzewanie, prąd, wywóz nieczystości rozliczam na powierzchnię zajmującą przez gops a następnie mnożę przez powierzchnię zajmowaną przez ŚR. Natomiast wydatki np.telefon, internet dzielę przez pracowników i mnożę przez osoby pracujące w ŚR. W rozdziale 85212 niektóre paragrafy mam rozdzielone na pozycje i bezpośrednio księguję wydatki na ŚR . Wynagrodzenie kierownika i księgowej przyjęłam że będę rozliczała 0,1 etatu w koszty ŚR.