materiały biurowe - jak wyygląda rozchód - Księgowość

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]

Napisano: 02 lut 2018, 9:10

Jak wygląda u was rozdysponowanie materiałami biurowymi. Kupujecie długopisy, ołówki, wkłady, papier xero i inne. I co dalej, każdy bierze kiedy, ile i co chce. Czy ktoś prowadzi rozchód.
hana
Stażysta
Posty: 68
Od: 04 lip 2008, 10:19
Zajmuję się: księgowa
Lokalizacja: mazowieckie


Napisano: 02 lut 2018, 11:52

Każdy dział/pokój składa zapotrzebowanie. Po zamówieniu materiałów na fakturze bądź załączniku kwitują odbiór zapotrzebowanych pozycji.
Iga02
Stażysta
Posty: 73
Od: 29 lut 2016, 9:14
Zajmuję się: księgowość

Napisano: 02 lut 2018, 12:04

U nas jest w GOPSie tylko kilka osób, więc zapotrzebowania składa każdy osobiście, podpisuje to też kierownik. Po zamówieniu i realizacji dostawy każdy dostaje swój "przydział" i pod zapotrzebowaniem podpinana jest karteczka, że dostał materiały zgodnie z zamówieniem i podpis danej osoby. Jeśli są materiały "ogólne", tzn. jakaś paczka długopisów czy ołówków (wiadomo, że nie kupuje się tego na sztuki), to zamówienie jest na GOPS (bez wskazania konkretnej osoby) i podpisuje to osoba, która składa zamówienia. Ewidencji rozchodu nie prowadzimy.
Paulinka z GOPSu
Starszy referent
Posty: 757
Od: 24 paź 2017, 14:38
Zajmuję się: Księgowość



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 3 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x