MI B4 - refundacja - Aktywny Samorząd

  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]

Napisano: 03 cze 2022, 9:58

Czy jest możliwość refundacji kosztów poniesionych w sklepie stacjonarnym, czy tylko w przypadku transakcji na odległość?
Włóczykij
Awatar użytkownika
Stażysta
Posty: 55
Od: 30 lis 2020, 15:30
Zajmuję się: Dofinansowania ze środków PFRON


Napisano: 08 cze 2022, 9:53

w sklepie stacjonarnym też możemy wpłacić na konto os. niepełnosprawnej musi napisać podanie i wskazać konto, tylko w sklepie na odległość musimy czekać 14 dni bo w sprzedaży poza siedzibą/ sklepem beneficjent ma prawo zwrócić towar i otrzymać zwrot wpłaty.
cpr3
Starszy referent
Posty: 696
Od: 14 mar 2017, 16:13
Zajmuję się: PS/WRiSPZ/obsługa

Napisano: 09 cze 2022, 10:04

Zgodnie z Zasadami przekazanie przyznanych środków finansowych następuje na wskazany rachunek bankowy wnioskodawcy (w przypadku sklepów stacjonarnych) tylko konkretnych obszarów: A1 i A3, B2 i B5, C2-4, D i Moduł II. Inaczej jest w przypadku transakcji na odległość.
Agnieszka79
Praktykant
Posty: 41
Od: 09 lut 2021, 12:24
Zajmuję się: PFRON

Napisano: 02 sie 2022, 20:29

Agnieszka79 pisze:
09 cze 2022, 10:04
Zgodnie z Zasadami przekazanie przyznanych środków finansowych następuje na wskazany rachunek bankowy wnioskodawcy (w przypadku sklepów stacjonarnych) tylko konkretnych obszarów: A1 i A3, B2 i B5, C2-4, D i Moduł II. Inaczej jest w przypadku transakcji na odległość.
3. Przekazanie przyznanych środków finansowych następuje:
1) na rachunek sprzedawcy przedmiotu zakupu / usługodawcy, na podstawie przedstawionej przez wnioskodawcę faktury VAT lub innego dowodu księgowego;
lub
2) na wskazany rachunek bankowy wnioskodawcy do rozliczenia na warunkach określonych w umowie dofinansowania (wskazanie terminu i sposobu rozliczenia przekazanych środków), co dotyczyć może:
____________
1 np. weksel własny in blanco wystawiony przez beneficjenta pomocy i opatrzony klauzulą „bez protestu” wraz z deklaracją wekslową.
a) w przypadku Modułu I: Obszar A - Zadanie nr 2 i nr 3, Obszar B - Zadanie nr 2
i nr 5, Obszar C - Zadania nr 2 - 4, Obszar D,
b) Modułu II,
z uwzględnieniem postanowień ust. 3a oraz ust. 3b.
3a. W przypadku refundacji kosztów poniesionych po dacie zawarcia umowy dofinansowania, w tym w ramach transakcji na odległość (zakupy w sieci/sprzedaż internetowa), dokonanej przez wnioskodawcę z własnych środków, które to przypadki mogą dotyczyć Modułu I: Obszar A - Zadanie nr 1 lub nr 4, Obszar B - Zadanie nr 1, nr 3, lub nr 4 oraz Obszar C - Zadanie nr 1, nr 3 lub nr 5, zwrot dokonanej zapłaty - do wysokości przyznanych środków, następuje na rachunek bankowy wnioskodawcy, jeżeli:
1) zapłata została dokonana przez wnioskodawcę po dacie zawarcia umowy dofinansowania;
2) wnioskodawca przedłożył fakturę VAT lub inny dowód księgowy wraz z dowodem dokonania zapłaty (odrębny dowód uiszczenia zapłaty jest wskazany w przypadku, gdy fakt uiszczenia zapłaty np. przelewem/kartą/za pobraniem, nie zostanie stwierdzony na fakturze lub na innym dowodzie księgowym);
3) od transakcji, której dotyczy zwrot zapłaty, upłynęło co najmniej 14 dni kalendarzowych;
4) wnioskodawca potwierdził odbiór przedmiotu dofinansowania zgodny z warunkami umowy dofinansowania.
3b. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 lub w ust. 3a Realizator, w zależności od posiadanych możliwości, może wyrazić zgodę na przekazanie środków w inny, uzgodniony z wnioskodawcą sposób (przekazem pocztowym lub w kasie urzędu albo wypłata gotówki w banku wskazanym przez Realizatora), jeżeli wnioskodawca nie posiada rachunku bankowego.
Woszka
Praktykant
Posty: 6
Od: 26 cze 2019, 14:18
Zajmuję się: Środki Pfron



  
Strona 1 z 1    [ Posty: 4 ]
NIE PRZEGAP WAŻNYCH INFORMACJI! POLUB NASZ PROFIL NA FACEBOOKU
[ ZAMKNIJ ]
Usuń ciasteczka witryny
 
x

 

x
Ta strona używa ciasteczek (cookies) tylko zgodnie z zasadami opisanymi w polityce cookies Rozumiem